Publicerat December 2, 200916 yr Vi har iaf gått unbildningen för " godkänt eftersöksekipage på vildvin" och det var nog Elvis grej i livet Välkommen! Är själv busfärsk användare och har än så länge fått en massa bra info på forumet! Dock blir jag nyfiken på hur man får hunden att söka upp vildvin Hoppas att du kommer att trivas här /Karl
Publicerat December 2, 200916 yr Författare Välkommen! Är själv busfärsk användare och har än så länge fått en massa bra info på forumet! Dock blir jag nyfiken på hur man får hunden att söka upp vildvin Hoppas att du kommer att trivas här/Karl Det var väl mer lite olika tester för att se om hunden stod pall för gris. Har en förhoppning om att det ska löna sig att ha betalt dyra pengar för kursen. Och hoppas att man blir inringd efter nyår på olika eftersök då...
Publicerat December 2, 200916 yr Det var väl mer lite olika tester för att se om hunden stod pall för gris. Har en förhoppning om att det ska löna sig att ha betalt dyra pengar för kursen. Och hoppas att man blir inringd efter nyår på olika eftersök då... OK! Jag trodde att det kunde vara till hjälp för vaccin mot vininfluensan. Något jag troligen fick i söndagsmorse
Publicerat December 2, 200916 yr hej och välkommen hit.. hoppas du kommer trivas härbland oss nördar vadär plott tiken din efter för linjer?
Publicerat December 2, 200916 yr Författare hej och välkommen hit.. hoppas du kommer trivas härbland oss nördar vadär plott tiken din efter för linjer? Tror jag inte är lika välkommen om jag svarar på den fågan
Publicerat December 2, 200916 yr Tror jag inte är lika välkommen om jag svarar på den fågan Äh. En plott är alltid en plott, dvs en fördjävla bra björnhund...
Publicerat December 2, 200916 yr Författare Äh. En plott är alltid en plott, dvs en fördjävla bra björnhund... Det är en förhoppning man kan ha! Tack
Publicerat December 3, 200916 yr Tror jag inte är lika välkommen om jag svarar på den fågan son sakt tidigare, en plott är en plott o den är KUNG på nalle
Publicerat December 4, 200916 yr Författare son sakt tidigare, en plott är en plott o den är KUNG på nalle Så är det med lite tur Vi får väl se vad det blir av henne....
Publicerat December 21, 200916 yr Tror jag inte är lika välkommen om jag svarar på den fågan Nu blev jag nyfiken! Varför skulle du inte vara välkommen för det?! Så klart är du jättevälkommen, och vad jag vet finns det ingen fin- och fulklubb i plottsammanhang!
Publicerat December 21, 200916 yr Välkommen! O inte finns det en ful o finklubb för plott.... De är lika fula allihop utom min lilla skönhet dårå...
Publicerat December 21, 200916 yr Välkommen ut ur garderoben, efter 91 inlägg så kan det ju vara dags Björnjakten.. tillsammans med en gemensam bekant då eller? Mvh!
Publicerat December 21, 200916 yr Författare Välkommen ut ur garderoben, efter 91 inlägg så kan det ju vara dags Björnjakten.. tillsammans med en gemensam bekant då eller? Mvh! Nej faktiskt inte! Är bjuden av några utan damp Jag har aldrig varit med på björnjakt så jag har valt att göra det med såna som har mycket erfarenhet. Du vet, titta först och skjut sen!
Publicerat December 22, 200916 yr Nej faktiskt inte! Är bjuden av några utan damp Jag har aldrig varit med på björnjakt så jag har valt att göra det med såna som har mycket erfarenhet. Du vet, titta först och skjut sen! Välkommen! Jägareförbundet har en grundkurs i björnjakt, den är bra om man vill ha lite basic kunskaper, helt klart att rekomendera alla även om man inte tänkt jaga björn, borde ingå i jägarexamen.