Publicerat December 2, 200916 yr Var ute i månskenet och fällde en rävtik, avstånd cirka 150 meter... Ruskigt fin räv, kanske ser lite knubbig ut på bilden men den var fullkomligt enorm och med skapligt vacker päls också. Bössan står verkligen precis bakom.
Publicerat December 2, 200916 yr Författare Tokfällde? Börjar bli sent och jag är inte mitt vanliga jag,... Verkligt häftigt med ljuddämpare. Avstånd 150 meter, mitt i natten. Vaddå rekyl på en .308? Vaddå mynningsflamma? Det blir ett FJUPP och man ser hur räven rasar ihop, fortfarande i hårkorset.
Publicerat December 2, 200916 yr Satan på gatan!! Smygmatar du dem med sterioider? Har du någon vikt på tjockisen? //Patrik
Publicerat December 2, 200916 yr Författare Satan på gatan!! Smygmatar du dem med sterioider? Har du någon vikt på tjockisen? //Patrik Vi får se, nu lägger jag mig men i morgon åker badrumsvågen fram. Men ibland är det skönt att jaga med ett Klass1-vapen
Publicerat December 2, 200916 yr FYFASIKEN!; DETDÄR ÄR JU SOM COYOTE STORLEK :F nu tar vi o gissar vikten den som kommer närmast vikten frå åka och jaga med herrberg jag gissar på 9,7 kilo :F
Publicerat December 3, 200916 yr Va, har ni redan snö!! Du brukar ju påstå att du bor i södra sverige! Fin räv, grattis!
Publicerat December 3, 200916 yr Den var verkligen fin. grattis ! Själv har jag inte kunnat utnyttja den enorma månskenet denna gång, då jag har haft VAF ( Vård av sjuk fru.. ), men det går fler tåg.
Publicerat December 3, 200916 yr Jo, rimfrost är väl vad ni skåningar kallas snö Ahh, det var damm på linsen som fick det att se ut som snöflingor i luften.....
Publicerat December 3, 200916 yr Ruggigt fin räv! Var själv ute i det enormt bra ljuset, var ju rena dagsljuset igår
Publicerat December 3, 200916 yr FYFASIKEN!; DETDÄR ÄR JU SOM COYOTE STORLEK :F nu tar vi o gissar vikten den som kommer närmast vikten frå åka och jaga med herrberg jag gissar på 9,7 kilo :F Tikar väger sällan mer än 7kg så ändra dig till 7,5kg fort som attan. Fast den ser stor ut onekligen! /grattis till en fin räv. Lite röv-limm på dig och du hade fått nån till
Publicerat December 3, 200916 yr Tikar väger sällan mer än 7kg så ändra dig till 7,5kg fort som attan. Fast den ser stor ut onekligen! /grattis till en fin räv. Lite röv-limm på dig och du hade fått nån till rävar kan ju väga över 10 KG, :F och den där ser stor ut. håller mig ännu till 9.7
Publicerat December 3, 200916 yr Författare Lite röv-limm på dig och du hade fått nån till Japp, jag vet
Publicerat December 3, 200916 yr Vilken grann räv! Blir glad av att se sådana exemplar efter den som smet in i hönshuset härom veckan. Den stackarn var rejält illa åtgången av skabb. Liksom den jag av ren barmhärtighet fällde under bockjakten.