Publicerat December 3, 200916 yr 8,2 kilo! urtagen ? när får jag komma dit o jaga? så vann jag nu tävligen ?
Publicerat December 3, 200916 yr Haha den ser verkligen sjukt stor ut.....Riktig brottarnacke !! En mindre räv att släppa hundarna på Grattis iaf
Publicerat December 4, 200916 yr Säg nu Radium.. nog är det lite anabola i henne va.. =) Sköt en räv som kom ut på ca 180 - 200 meter. o den va fan inte i denna storlek. O full med skabb.. Usch.. va inte så mycket kvar av den när 9,3 hade gått vidare,
Publicerat December 5, 200916 yr Var ute i månskenet och fällde en rävtik, avstånd cirka 150 meter... Ruskigt fin räv, kanske ser lite knubbig ut på bilden men den var fullkomligt enorm och med skapligt vacker päls också. Bössan står verkligen precis bakom. Tjusig räv. Blir säkert en fin päls! Men jag undrar vad du satt på kolven för att få den högre? Ser ut som någon ammo- förvaring, och den verkar ju "bygga upp" en del? /Nissen