Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Var det förutbestämt!

Featured Replies

Publicerat

Skulle släppa in Zorro från hundgården ikväll som vanligt, händer att han tar en liten runda men inga längre turer. Men ikväll var det något som lockade för han kom inte tillbaka. Efter drygt två timmar ringde jag polisen men dom hade inte fått in någon anmälan. Hade då kört ett par rundor och letat ska sägas att han hade ett blinkande halsband på sig.

Gick och la mig men kunde inte somna låg bara och snurrade i sängen! Klockan fem över tolv ringde polisen och sa att man sett honom springa på E4:an vid avfart 82 (hur han nu kommit ut där). Slängde mig i bilen och iväg, körde en fem kilometer i norrgående riktning utan att se något ,vände sedan mellan några vajerräcken ock styrde söderut och där låg han död någon kilometer från avfarten.

Ingen rolig syn och inte kul att plocka upp.

Så Zorro vila i din himmel, kanske var det förutbestämt då din armbåge inte verkade hålla för någon hårdare jakt!

\Mats

Publicerat

Beklagar :rolleyes:

Publicerat

Lider verkligen med er Mats. Vilket tråkigt sätt att mista sin jaktkamrat på.

Beklagar.

/Björn

Publicerat

Beklagar sorgen! :rolleyes:

Publicerat

Ursh vad hemskt, jag beklagar verkligen!

Publicerat

Bsch! Dessa förbaskade vägar... JAg beklagar och lider med dig..

Publicerat

Fan vad tråkigt Mats, vad vi andra fått läsa om Zorro i tidigare trådar så kommer han alltid finnas i ljust minne!

Beklagar.

/ Jansson

Publicerat

Beklagar sorgen Mats :rolleyes:

/Lasse

Publicerat

Jag beklagar verkligen detta. :blink:

Samtidigt så vill jag utdela en fet smäll till den som körde på honom, och inte ringde till polisen och meddelade detta. :rolleyes:

Publicerat

Usch! Lider med dig! :rolleyes:

Publicerat

Så ledsen över att du behövde hitta honom så :rolleyes: o varför kan bilister inte lära sig att hundarna tillhör någon som letar, har själv varit ute för en smitningsolycka med en hund och den hittades inte förren efter någon vecka gissa om det var många mil med bil o undrande...

Publicerat

Beklagar sorgen :( .

Publicerat

Beklagar :(

Hoppas att han slapp lida iaf.

Mvh/Christer

Publicerat

Beklagar :(

Vet allt för väl hur det känns...

Publicerat
Jag beklagar verkligen detta. :blink:

Samtidigt så vill jag utdela en fet smäll till den som körde på honom, och inte ringde till polisen och meddelade detta. :(

Inte säkert att personen märkt nåt. Har kompisar som kör lastbil och som sett rådjur åka in under lastbilen men inte känt nåt fastän de varit uppmärksamma.

Publicerat

Jag sörjer med er i familjen.

/Christian

Publicerat

Beklagar verkligen sorgen :(

/ Jonas

Publicerat
  • Författare

Tack alla, lite synonymt att snön faller imorgon skulle vi spårat gris.

Detta bli nog sista innehunden på ett tag känns det som.

Men mitt i bedrövelsen så är det ändå skönt att veta vad som hänt honom och kunnat ge honom en anständig begravning jämte dom andra hundarna.

\Mats

Publicerat

Men vad faen..så hemskt tråkgit. Vet att han hade bekymmer med hälta men det verkade vara en hund med drag i. Jag beklagar verkligen.

:(

/Oskar

Publicerat

Jättetrist. Tänker på er!

Publicerat

Vidrigt!

Kan gott och väl tänka mej ångesten och rädslan du kände då du åkte ut innan du hittade honom ;)

Hittade själv en överkörd hund förra vintern, de ägarna var väl inte de mest seriösa, men jag hade iaf lagt hunden i säck då de dök upp så de slapp göra det själva. Hade det varit en av de egna så hade man fan dött av sorg..

/ Rikard

Publicerat

Beklagar sorgen <_<

Publicerat
  • Författare
Vidrigt!

Kan gott och väl tänka mej ångesten och rädslan du kände då du åkte ut innan du hittade honom :(

/ Rikard

Ja det vill man inte ens utsätta sina ovänner för om man nu hade några. Var nog inte den bästa bilföraren under den resan!

\Mats

Publicerat

Ord är inte tillräckliga :(

För en timme sedan ringde min kompis som hade fått sin basett överkörd på länsvägen - fy fan, lider med er! ^_^