Publicerat Juni 29, 201016 yr Vart får man tag på en trådantenn? Har tittat men inte lyckats hitta något, så om du gjort det får du gärna meddela var/hur/pris osv...
Publicerat Juni 29, 201016 yr Har tittat men inte lyckats hitta något, så om du gjort det får du gärna meddela var/hur/pris osv... Han som sålde västen till mig skulle skicka en men jag vet inte vad de blev för pris på den!
Publicerat Juli 13, 201015 yr Han som sålde västen till mig skulle skicka en men jag vet inte vad de blev för pris på den! Hur gick det?
Publicerat Juli 13, 201015 yr Hur gick det? Trådantennen kostar 250 kr st och är köpt hos färjestads rid & trav AB:) Nu väntar jag bara på krympslang sen blir det test
Publicerat Juli 13, 201015 yr Jag har även fått reda på en annan som hade trådantenn men har inte hört om något pris!
Publicerat Augusti 5, 201015 yr Är i närheten av Karlstad så det blir ett besök på Färjestads Rid & Trav AB för att skaffa in en Jägarens Joker väst till taxen. Tur att man är på plats så man kan testa direkt på hunden , det är ju inte direkt en minitax man har... 10 ½ kilo utan en gnutta fett.
Publicerat November 25, 201015 yr Nu har västen fått lite jakt på nacken och jag kan säga att den sitter fint, som ett korvskinn på taxen.