Publicerat Januari 25, 201016 yr Tjena! Spelar detta sköna spel då och då, någon annan här inne? Hade varit kul o spela lite typ Jaktsnack cup
Publicerat Januari 25, 201016 yr Tjena!Spelar detta sköna spel då och då, någon annan här inne? Hade varit kul o spela lite typ Jaktsnack cup Jag kör det men på xbox 360..........
Publicerat Januari 25, 201016 yr Pc.. tycker det är rätt kul, inte kört det på nätet ännu. Ruggigt svettigt tidvis och då har jag inte hissat någon svårhetsgrad ännu! Mvh!
Publicerat Januari 26, 201016 yr Jag och frugan lirar det, på PS3 också, det är ju skitkul! gillar dock inte "time trials" på skotern...
Publicerat Januari 26, 201016 yr Författare Jag och frugan lirar det, på PS3 också, det är ju skitkul!gillar dock inte "time trials" på skotern... ja det är kul, men jag tycker att det saknar någon känsla från gamla MW. Kan inte sätta fingret på det men. Få alternativ på bolt action med jag kör mest online. men sen finns det ju så man kan köra två och två på banor med.... inga fler som kör?
Publicerat Januari 26, 201016 yr Författare pc, men jag hatar spelet for flera orsaker.... vilka? jag har några med.
Publicerat Februari 8, 201016 yr Heia jeg spiller -modern warfare 2 på ps3. nick sangra send meg invitasjon om dere ser meg på nett. som oftest i helgene.
Publicerat Februari 16, 201016 yr Författare trevligt trevligt, ska lägga till er snarast. Lite dålig på att kolla tråden . kode88 har jag.
Publicerat Februari 16, 201016 yr Författare http://www.apple.com/se/imac/ hehe jo tänkte väl att det var nått sånt. inte alls avis . La till imac27 i morse. stämde det?
Publicerat Mars 9, 201016 yr FPS spelar man på dator! Hela cod-serien har man ju varit helt besatt av
Publicerat Mars 9, 201016 yr frågan är om man ska köpa cod mw2 snart här eller om man ska hålla benhårt på regeln inga dedikerade servrar inget köp sen kan jag bara hålla med om att FPS ska spelas på pc
Publicerat Mars 10, 201016 yr Författare FPS spelar man på dator! Hela cod-serien har man ju varit helt besatt av frågan är om man ska köpa cod mw2 snart här eller om man ska hålla benhårt på regeln inga dedikerade servrar inget köp sen kan jag bara hålla med om att FPS ska spelas på pc Tyckte jag med tills jag köpte cod: Moder warfare. Då var jag helt såld. Man kan bli skicklig på det. Men visst det är svårare. Det med dedikerade servrar vet jag inte ens vad det är.... ni kanske kan informera? mvh
Publicerat Mars 10, 201016 yr Tyckte jag med tills jag köpte cod: Moder warfare. Då var jag helt såld. Man kan bli skicklig på det. Men visst det är svårare.Det med dedikerade servrar vet jag inte ens vad det är.... ni kanske kan informera? mvh dedikerade servrar är fristående servrar som man kopplar upp sej mot men i cod:mw2 kopplar upp sej mot andra spelare direkt så man kan inte ha t,ex klanserver fan så vitt jag vet så kan man inte ens välja vilka man spelar med
Publicerat Mars 10, 201016 yr Författare dedikerade servrar är fristående servrar som man kopplar upp sej mot men i cod:mw2 kopplar upp sej mot andra spelare direkt så man kan inte ha t,ex klanserver fan så vitt jag vet så kan man inte ens välja vilka man spelar med Jo så är det ju, enda sättet är att man bjuder in sina kompisar i en "PRE-GAME LOBBY" och sen söker en server. Men det är inte helt utan komplikationer. Men så har cod 4 och 5 med sett ut. Kan hända att dator införde det inför mw2?
Publicerat Mars 10, 201016 yr Jo så är det ju, enda sättet är att man bjuder in sina kompisar i en "PRE-GAME LOBBY" och sen söker en server. Men det är inte helt utan komplikationer. Men så har cod 4 och 5 med sett ut. Kan hända att dator införde det inför mw2? japp det skulle bli "lättare" att spela med vänner och hitta bra pingtider
Publicerat April 13, 201016 yr lättare? buggigt som faen. hackare utav helvete mw2 är tristare lir än cod 4
Publicerat April 13, 201016 yr Författare mw2 är tristare lir än cod 4 håller faktiskt med, till en början var jag irriterad, men sen gick det över. nu spelar så många kompisar så det är kul ändå.
Publicerat April 13, 201016 yr mitt största irrtations moment är ändå hackarna. gillar Hardcore Serach & destroy och hardcore Headquarters men hackare verkar bara finnas överallt :/
Publicerat April 13, 201016 yr har kört mw på wii nu ett tag och börjar vara riktigt skicklig... dock hatar jag det där att man inte får välja server själv.. Kommer alltid in i nån jälva server med kass pingtid. Om man till slut lyckas hitta en med bra ping så dröjer det bara några spel så byts servern och pingen suger igen... Är det lika jävligt på mw2? Isf kommer jag att köpa bad company 2 istället så fort datorn trillar ner i postlådan
Publicerat April 15, 201016 yr bad company 2 är sämmre när det gäller multiplayer. jag personligen tycker att det ska räcka med 1-3 välplacerade skott så e den död men i BC2 så krävs typ halvt- helt mag per skalle -.- Mw2 funkar ok för mig till 95% och då kör jag ändå med mobilt bredband