Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Call of Duty: Modern Warfare 2

Featured Replies

Publicerat

Tjena!

Spelar detta sköna spel då och då, någon annan här inne? Hade varit kul o spela lite typ Jaktsnack cup ^_^

Publicerat
Tjena!

Spelar detta sköna spel då och då, någon annan här inne? Hade varit kul o spela lite typ Jaktsnack cup :o

Jag kör det men på xbox 360..........

Publicerat

pc, men jag hatar spelet for flera orsaker....

Publicerat

Pc.. tycker det är rätt kul, inte kört det på nätet ännu. Ruggigt svettigt tidvis och då har jag inte hissat någon svårhetsgrad ännu!

Mvh!

Publicerat

Jag och frugan lirar det, på PS3 också, det är ju skitkul!

gillar dock inte "time trials" på skotern...

Publicerat
  • Författare
Jag och frugan lirar det, på PS3 också, det är ju skitkul!

gillar dock inte "time trials" på skotern...

ja det är kul, men jag tycker att det saknar någon känsla från gamla MW. Kan inte sätta fingret på det men. Få alternativ på bolt action med :huh:

jag kör mest online. men sen finns det ju så man kan köra två och två på banor med....

inga fler som kör?

Publicerat
  • Författare
pc, men jag hatar spelet for flera orsaker....

vilka? jag har några med.

• 2 weeks later...
Publicerat

Heia jeg spiller -modern warfare 2 på ps3. nick sangra send meg invitasjon om dere ser meg på nett. som oftest i helgene. B):D:(

Publicerat

Lirar på en Imac 27"

/Nicke

Publicerat
  • Författare

trevligt trevligt, ska lägga till er snarast. Lite dålig på att kolla tråden :huh:. kode88 har jag.

Publicerat
  • Författare
Lirar på en Imac 27"

/Nicke

imac27?

Publicerat
  • Författare

hehe jo tänkte väl att det var nått sånt. inte alls avis :).

La till imac27 i morse. stämde det?

• 3 weeks later...
Publicerat

Jag spelar på pc.

Snart klar med veteran, och är på 2 prestige online!

Publicerat

FPS spelar man på dator! :P

Hela cod-serien har man ju varit helt besatt av :P

:D

Publicerat

frågan är om man ska köpa cod mw2 snart här eller om man ska hålla benhårt på regeln inga dedikerade servrar inget köp

sen kan jag bara hålla med om att FPS ska spelas på pc

Publicerat
  • Författare
FPS spelar man på dator! :wub:

Hela cod-serien har man ju varit helt besatt av ;)

:unsure:

frågan är om man ska köpa cod mw2 snart här eller om man ska hålla benhårt på regeln inga dedikerade servrar inget köp

sen kan jag bara hålla med om att FPS ska spelas på pc

Tyckte jag med tills jag köpte cod: Moder warfare. Då var jag helt såld. Man kan bli skicklig på det. Men visst det är svårare.

Det med dedikerade servrar vet jag inte ens vad det är.... ni kanske kan informera?

mvh

Publicerat
Tyckte jag med tills jag köpte cod: Moder warfare. Då var jag helt såld. Man kan bli skicklig på det. Men visst det är svårare.

Det med dedikerade servrar vet jag inte ens vad det är.... ni kanske kan informera?

mvh

dedikerade servrar är fristående servrar som man kopplar upp sej mot men i cod:mw2 kopplar upp sej mot andra spelare direkt så man kan inte ha t,ex klanserver fan så vitt jag vet så kan man inte ens välja vilka man spelar med

Publicerat
  • Författare
dedikerade servrar är fristående servrar som man kopplar upp sej mot men i cod:mw2 kopplar upp sej mot andra spelare direkt så man kan inte ha t,ex klanserver fan så vitt jag vet så kan man inte ens välja vilka man spelar med

Jo så är det ju, enda sättet är att man bjuder in sina kompisar i en "PRE-GAME LOBBY" och sen söker en server. Men det är inte helt utan komplikationer. Men så har cod 4 och 5 med sett ut. Kan hända att dator införde det inför mw2?

Publicerat
Jo så är det ju, enda sättet är att man bjuder in sina kompisar i en "PRE-GAME LOBBY" och sen söker en server. Men det är inte helt utan komplikationer. Men så har cod 4 och 5 med sett ut. Kan hända att dator införde det inför mw2?

japp det skulle bli "lättare" att spela med vänner och hitta bra pingtider

• 1 month later...
Publicerat

lättare?

buggigt som faen.

hackare utav helvete

mw2 är tristare lir än cod 4

Publicerat
  • Författare
mw2 är tristare lir än cod 4

håller faktiskt med, till en början var jag irriterad, men sen gick det över. nu spelar så många kompisar så det är kul ändå.

Publicerat

mitt största irrtations moment är ändå hackarna.

gillar Hardcore Serach & destroy och hardcore Headquarters men hackare verkar bara finnas överallt :/

Publicerat

har kört mw på wii nu ett tag och börjar vara riktigt skicklig... dock hatar jag det där att man inte får välja server själv.. Kommer alltid in i nån jälva server med kass pingtid. Om man till slut lyckas hitta en med bra ping så dröjer det bara några spel så byts servern och pingen suger igen...

Är det lika jävligt på mw2? Isf kommer jag att köpa bad company 2 istället så fort datorn trillar ner i postlådan

Publicerat

bad company 2 är sämmre när det gäller multiplayer. jag personligen tycker att det ska räcka med 1-3 välplacerade skott så e den död men i BC2 så krävs typ halvt- helt mag per skalle -.-

Mw2 funkar ok för mig till 95% och då kör jag ändå med mobilt bredband :mad: