Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Call of Duty: Modern Warfare 2

Featured Replies

Publicerat

mw2 är total skit varför ? jo inga dedicated servers. fasiken man kan int välja vad,var,när,hur och med vem man får spela och sedan...........................................................................

.lost connection to host............................................................................

..................transfering bullshit........................................................................

.........................50....................................................49

..........................................................................new host found ..........................................................ready to play in 5.4.3.2.1.för att sedan igen bara lost connection to host...

behöver jag säga mer ?

Publicerat
bad company 2 är sämmre när det gäller multiplayer. jag personligen tycker att det ska räcka med 1-3 välplacerade skott så e den död men i BC2 så krävs typ halvt- helt mag per skalle -.-

Mw2 funkar ok för mig till 95% och då kör jag ändå med mobilt bredband :wub:

enda gången som cod serien slår BF serien är just med hardcore läget men inte nått annat

Publicerat

finns en mod till BF2 som kickar båda spelen. Project reality. dessutom gratis..

Publicerat
finns en mod till BF2 som kickar båda spelen. Project reality. dessutom gratis..

jo då dock finns en liten fördel för orginalspelen jämnfört med P.R och det är man kan välja "klass" även om man inte är med i en grupp men det är då tamejfan enda nackdelen ;)

Publicerat

jag kör eller jag körde det tills jag tror att varenda en har fusk. kör ju pc versionen så vad ska man säga.. nu har man gått till lite andra spel som deer hunter och nu även Cabelas outdoor adventures 2010.

Det är riktigt kul till xbox lånade det utav en kompis. fast har inte kört online för jag inte har xbox live eller vad det heter..

ang BF:BC2 så finns ju även där hardcore. bara att söka efter "HC" så trillar det ner.

mvh Fredrik

Publicerat

är det den vamliga xboxen så är live nerstängt

• 1 month later...
Publicerat

Spelar på PC riktigt härligt spel faktiskt. Gillar även nya Battlefield.