Publicerat Februari 19, 201016 yr Hej js tog några öl och surfade på internet hittade den här båge frågan är ska jag sluta surfa eller dricka öl vad fan är det för nånting den enda jag känner igen är borste hyllan
Publicerat Februari 19, 201016 yr Hej jstog några öl och surfade på internet hittade den här båge frågan är ska jag sluta surfa eller dricka öl vad fan är det för nånting den enda jag känner igen är borste hyllan Till de som ska jaga zebra hur fan ska man ta kort om man skjuter en med en son båge
Publicerat Februari 20, 201016 yr Hej jstog några öl och surfade på internet hittade den här båge frågan är ska jag sluta surfa eller dricka öl vad fan är det för nånting den enda jag känner igen är borste hyllan Det är såhär det går när du får haveri på din pilbåge och sen tar crack för att lugna ner dig innan du plockar ihop bågen igen. Det var något av de mest udda jag sett! Hur kan man ens komma på tanken att liksom vända på allt. Man skjuter ju åt fel håll verkar det som. Förmodligen ingen båge som jag någonsin kommer att äga!
Publicerat Februari 20, 201016 yr Hej jstog några öl och surfade på internet hittade den här båge frågan är ska jag sluta surfa eller dricka öl vad fan är det för nånting den enda jag känner igen är borste hyllan Skulle gissa på att den kommer från en armborst, vänt den andra hållet och satt på sikte och handtag. /Henke
Publicerat Februari 20, 201016 yr Skulle gissa på att den kommer från en armborst, vänt den andra hållet och satt på sikte och handtag./Henke Njaa, jag tror det handlar om REB (Reverse energy bow)