Publicerat Februari 13, 201016 yr Samma blick som min... Som att se rakt in i en tom hink Ja mister bohman jag har sätt din blick på söndagskvällarna det är en syn det med
Publicerat Februari 13, 201016 yr haha skillnad mellan vorsteh och vorsteh....min ena drar en djup suck och går och lägger sig när vilda barn kommer...den andra är så glad och snäll men dock flyger barnen på ända då han ska vara snäll å kramas.. sen undrar jag ibland om han är kvar i valplådan då han allt som oftast inte bryr sig om underlaget utan med förkärlek vill ligga på hög ... inte så kul när man ligger å ser tv och får ett snart 30 kg vorsteh rumpa sittandes på huvudet/ansiktet=) eller kliver över en som om man inte var där.
Publicerat Februari 15, 201016 yr Nu hade vi vovven här över dagen i går och provade hur det gick, och det gjorde det, så nu är vi med hund, ska hämta henne till sportlovet så vi kan mjukstarta lite.. Fin tjej! Vad heter hon? Vilken kennel är hon ifrån?? Lycka till med henne!
Publicerat Februari 15, 201016 yr Författare Fin tjej! Vad heter hon? Vilken kennel är hon ifrån??Lycka till med henne! Vet faktiskt inte vilken kennel än, läste stamtavlan och alla namnen va skitkomplicerade att komma ihåg, ska forska lite innan jag tar över henne. Hon heter Buzan,,,,och det passar bra