Publicerat September 25, 201213 yr Det löste sig... Om det krisar så har http://www.vapex.se/...265_266_548_441 en del 30-30, tyvärr dock måste man köpa större partier för att det ska löna sig. Det är en härlig kaliber men tyvärr råkar man ut för ialla fall i mitt område att den antingen är slut eller är beställningsvara
Publicerat September 27, 201213 yr Jo jag beställde där när jag hittade länken på denna tråd. Sen va dom så vänliga att dom mailade mig och meddelade mig att frakten på en kartong kommer att gå på ca 550spänn... Sp jag hittade en butik som skulle beställa hem. För vänta 2 veckor men.....får man leva med
Publicerat September 30, 201213 yr Jo jag beställde där när jag hittade länken på denna tråd. Sen va dom så vänliga att dom mailade mig och meddelade mig att frakten på en kartong kommer att gå på ca 550spänn... Sp jag hittade en butik som skulle beställa hem. För vänta 2 veckor men.....får man leva med Det är nackdelen, vi brukar gå ihop ett gäng och beställa mellan 10-20 stycken via postorder för att posten har en avgift för explosiv vara.
Publicerat Oktober 12, 201213 yr Jo det är väl bäst men känner ingen annan som är i behov av "ovanlig" ammunition.