Publicerat Februari 23, 201016 yr den smeden är inte bra tycker jag. Var det jag fikade efter. Alltid nån som har erfarenheter av smeder.
Publicerat Februari 24, 201016 yr Författare Var det jag fikade efter. Alltid nån som har erfarenheter av smeder. Jag har själv ingen erfarenhet utav honom, bra att få höra andras åsikter? På vilket sätt är han inte bra?
Publicerat Februari 24, 201016 yr Jag har själv ingen erfarenhet utav honom, bra att få höra andras åsikter? På vilket sätt är han inte bra? han har för lite kunnande inom sitt yrke, bäddningarna lämnar han till härnösand vad jag vet. jag har lämnat en bössa med lös pipa till honom och den kunde han inte dra fast, men han sa att den satt fast. vilket var ett felaktigt och farligt uttalande.
Publicerat Februari 24, 201016 yr Författare han har för lite kunnande inom sitt yrke, bäddningarna lämnar han till härnösand vad jag vet.jag har lämnat en bössa med lös pipa till honom och den kunde han inte dra fast, men han sa att den satt fast. vilket var ett felaktigt och farligt uttalande. Ja det låter ju inte alls bra. Vart i härnösand lämnar han bäddningarna. Jag hör ju till Härnösand, men har ungefär lika långt till både ställena? Får se om jag bäddar eller hur jag gör. Men eftersom jag har lite erfarenhet av att hålla på med att skruva o mixtra i bössan vore det bra att få se någon annan göra det först.
Publicerat Februari 24, 201016 yr Ja det låter ju inte alls bra. Vart i härnösand lämnar han bäddningarna. Jag hör ju till Härnösand, men har ungefär lika långt till både ställena? Får se om jag bäddar eller hur jag gör. Men eftersom jag har lite erfarenhet av att hålla på med att skruva o mixtra i bössan vore det bra att få se någon annan göra det först. jag kommer fasen inte på vad han heter men det kan inte finnas många smeder i härnösand, fråga jimbolo han är från den byn. du har även en skicklig kille i timrå, han heter longo på robsoft forumet.
Publicerat Februari 24, 201016 yr Författare jag kommer fasen inte på vad han heter men det kan inte finnas många smeder i härnösand, fråga jimbolo han är från den byn.du har även en skicklig kille i timrå, han heter longo på robsoft forumet. Jag får nog ta och göra det, tackar för hjälpenxD
Publicerat Februari 25, 201016 yr Jag får nog ta och göra det, tackar för hjälpenxD Kan rekommedera Longo, du kan Pm:a mig för hans nummer.
Publicerat Mars 3, 201016 yr jag kommer fasen inte på vad han heter men det kan inte finnas många smeder i härnösand, fråga jimbolo han är från den byn.du har även en skicklig kille i timrå, han heter longo på robsoft forumet. Han heter Longo här åxå
Publicerat Mars 5, 201016 yr tjena jo man måste ju hänga nånstans när det är så lite att jaga i dessa tider Jag ska iofs ut på lite Lojakt snart. Måste ju inviga Lotten på levande vävnad //Andreas