Publicerat Februari 28, 201016 yr jag har många fler bilder,,jag ska ladda upp några imorrn Det ser vi fram imot
Publicerat Februari 28, 201016 yr jag har många fler bilder,,jag ska ladda upp några imorrn Fan då kommer man inte lyckas somna inatt
Publicerat Mars 1, 201016 yr på den första bilden var jag på väg fram till platsen,han hörde mej Jo man ser det att han lyssnar spännande men ändå läskigt..
Publicerat Mars 1, 201016 yr Författare Vi hade en sexa redan för 2 veckor sedan Jo men hos er söderut vimlar det väl av dom
Publicerat Mars 1, 201016 yr Jo men hos er söderut vimlar det väl av dom i lördags kväll satt ja på åteln med gris i tankarna och då kommer det fram två bockar som stångades lite ;D
Publicerat Mars 3, 201016 yr Författare i lördags kväll satt ja på åteln med gris i tankarna och då kommer det fram två bockar som stångades lite ;D Ha ha Hur blev det med gris då??
Publicerat Mars 3, 201016 yr Författare Här uppe är det också lite bråk om maten 1sj1yL1fkhI ogidE1gZWp8
Publicerat Mars 8, 201016 yr Författare har varit borta några dagar, så nu när jag kollade kameran så var det många filmer den största bocken äter ofta och har inte hornen blivit lite större GEwkd98Aq5k Lite besviken på att ingen har lagt in några bilder på så lång tid däremot Kom igen nu
Publicerat Mars 9, 201016 yr har varit borta några dagar, så nu när jag kollade kameran så var det många filmer den största bocken äter ofta och har inte hornen blivit lite större GEwkd98Aq5k Lite besviken på att ingen har lagt in några bilder på så lång tid däremot Kom igen nu Den blir nog som sagt fin te sommarn den bocken Va matar du dom med? Mvh Johan PS tyvärr har ja dock inga bilder :/
Publicerat Mars 9, 201016 yr Författare Den blir nog som sagt fin te sommarn den bocken Va matar du dom med? Mvh Johan PS tyvärr har ja dock inga bilder :/ Jo han blir fin Jag matar med ensilage, blandar havrekross med renfor och så ger jag dom en asp då och då
Publicerat Mars 9, 201016 yr om ingen annan lägger upp bilder får du ta och gör om det till din åtelplatsdagbok ;D