Publicerat Maj 11, 201016 yr Författare Tackar, tackar. Kan säga att det känns rätt bra. De andra tog ju in på slutet, vilket iofs bara ökade spännigen . Tror dock inte jag gör det antalet nästa säsong. Ska nog "låta" brorsan jaga lite mer då samt att vi hoppas på förstärkning någon septemberhelg .
Publicerat Maj 11, 201016 yr Ja, välkommen hit ! Vart i södra Närke huserar du ? Stampar själv på södra gränsen och några mil norr upp ! /mvh.
Publicerat Maj 11, 201016 yr Författare Tack! Knappa milen väster om A-metropolen finns platsen där hundarna huserar.
Publicerat Maj 11, 201016 yr Tackar, tackar. Kan säga att det känns rätt bra. De andra tog ju in på slutet, vilket iofs bara ökade spännigen .Tror dock inte jag gör det antalet nästa säsong. Ska nog "låta" brorsan jaga lite mer då samt att vi hoppas på förstärkning någon septemberhelg . Det skulle vara skit kul Har lite funderingar på ett upplägg där vi kan engagera både vakjägarn och Walle. Tanken var att vi delar upp ungdomarna mellan oss på din mark och på min mark sen så ser vi vilken av markerna som får ner mest. Jag har inte pratat med vakis och Walle om det men jag har tänkt på dom. Det är ju det som räknas
Publicerat Maj 12, 201016 yr Författare Tycker det låter som ett klockrent förslag. Som sagt, det är tanken som räknas .