Publicerat April 10, 201016 yr Stabiliserat trä, injicerat med epoxi och trycksatt, efter härdning ett mycket mer homogent trä som är "dött" i det att det inte påverkas av fukt på samma sätt som vanligt trä.Ansiktsmask är obligatorisk vid bearbetning. /Christian Bra svar som vanligt. Jag har också funderat mkt över det men inte kommit mig för att fråga. "En" fundering som dök upp... Gör man det själv och i så fall hur, eller lämnar man iväg bitarna och i så fall, vem gör sådant och vad kostar det?
Publicerat April 10, 201016 yr Författare Bra svar som vanligt. Jag har också funderat mkt över det men inte kommit mig för att fråga. "En" fundering som dök upp... Gör man det själv och i så fall hur, eller lämnar man iväg bitarna och i så fall, vem gör sådant och vad kostar det? Hej. Nääe, man kan inte stabba själv. Hittar man en bra bit kan man skicka den till nordell knives så skickar dom den till USA för stabbning. Om jag minns rätt så tar dom ca hundra lappen för en bit stor som ett knivskaft. Söker du på nätet finns det företag i USA man kan skicka biter till för stabbning men då måste du ha några stycken. mvh Kimmo Lilja