Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

hundfoder, tips?

Featured Replies

Publicerat
Problemet är enl. vad jag erfarit att hund magen kan inte tillgodogöra sig råa grönsaker. Kokta däremot så är cellulosan nedbruten på ett sätt som hundmagen klarar av.

Det verkar bra eftersom jag inte vill att hon skall tillgodogöra sig någonting av det jag bulkar med.

Rivna morötter är väldigt bra... De går in, de går ut, de är billiga och de ger en mättnadskänsla åt hunden dessutom påstås det att de ev. har en mild parasitfientlig verkan!

Kalas! Då fortsätter jag med det. Hon gillar även hela morötter som belöning ibland, lite att gnaga på liksom.

Publicerat
Det verkar bra eftersom jag inte vill att hon skall tillgodogöra sig någonting av det jag bulkar med.

Kalas! Då fortsätter jag med det. Hon gillar även hela morötter som belöning ibland, lite att gnaga på liksom.

Precis, råa morötter är i princip bara bulk, de passerar i stort sett obemärkt men gör tricket utmed vägen.

Publicerat

Kör Standardt Vilt och ibland Normal, blandar ut med färskfoder från Klass, dock ej deras helfoder som är fullproppat med diverse spannmål. Därtill blir det en del märgben, kycklingvingar, revbensspjäll, lammben och annat gott, allt rått såklart. Funkar bra, hon gillar det och mår bra.

Hur som helst, kan helt klart rekommendera Standardt som torrfoder. Svensktillverkat, vettigt innehåll och ligger i pris som många andra foder.

Publicerat
  • Författare

Jag valde Purina Pro Plan <_<