Publicerat Mars 19, 201016 yr Skulle vilja sammanfatta mina tankar med följande uttryck: "Since right is right, then left must be wrong!" (kanske inte helt rättstavat men hoppas ni förstår vad jag menar) MVH Alias
Publicerat Mars 19, 201016 yr Tycker valet är skitläskigt, så mycket bra som är på G nu som det känns och allt risker gå åt helvete fullständigt om vi får ny regering..
Publicerat Mars 19, 201016 yr Tycker valet är skitläskigt, så mycket bra som är på G nu som det känns och allt risker gå åt helvete fullständigt om vi får ny regering.. Instämmer på sätt och vis, men tyvärr får hela proceduren mig att känna mig rejält korkad. Initialt vill jag nog påstå att det till stor del beror på att jag fastnar i den festliga pajkastningen partierna utkämpar dagligen vilket för min del får de viktiga frågorna att hamna i någon form av bakvatten. Dock känner jag nog att ett 'maktskifte' vore tämligen katastrofalt med tanke på vad vissa partier propagerar för... Detta inte sagt i egenskap av att vara jägare även om jag i den rollen också har åsikter. Vissa parters propagerande gör mig bara uppriktigt orolig, det är ju för allt i världen inte en sandlåda vi lever i vilket vissa parter i debatten tycks tro...
Publicerat Mars 22, 201016 yr Jag röstar antagligen borgeligt som jägare och djurägare. Vill inte ha MPs jaktpolitik och vill defenetivt inte ha tillbaka djurskyddmyndigheten eller liknande cirkus. Fokusen inom djurskyddet måste idag läggas på industridjuren, inte sällskapsdjuren.