Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Lotteri kniven (Nu finns det bilder)

Featured Replies

Publicerat
  • Författare

Hej Joacim.

Ska kolla mitt PM.

Skicka mig addressen igen så dimper det ner en kniv. Vet att det tagit tid men ska erkänna det har varit mitt slarv en längre tid. Har gjort den här kniven några gånger men ändå inte känt att det ska vara just den kniven jocke ska ha, men nu vet jag vilken kniv det blir så väntetiden är över.Jag håller vad jag sagt även om det har tagit för lång tid och jag gjorde inte detta för att vara dum, det kan jag garantera.. Pm trick vet jag inte vad det är. Nu kommer det iallafall en kniv är en sak som är säkert.

Du har PM

mvh Kimmo Lilja

Publicerat

Hej Kimmo!

Lika bra att ta och skriva lite öppet också även om vi tagit det här personliga på PM nu.

Var inte meningen att hänga ut dig som person utan när jag inte fick svar på mitt PM trots att jag såg att du var inne på sidan och svarade i trådar så var det mer ett "rop på hjälp" över hur man ska gå vidare när man blivit lovad en sak men inte fått det/den.

Respekterar precis som jag nämnt innan att det kan ta långt tid med saker man ska ge bort, men det minsta jag kan begära är att få en uppdatering med jämna mellanrum för att stilla sinnet lite och veta att du inte glömmt mig utan att du fortfarande filar på kniven.

Nu glömmer vi detta och blickar i stället framåt då jag får en underbar kniv som jag stolt kan bära i ur och skur. Det är ju trots allt inte bara en kniv, det är ju ett hantverk av högsta rang och sist men inte minst så är det ju en vinst.

MVH/Jocke

Publicerat
  • Författare

Hej.

Jag förstår helt o hållet. Skulle själv börja undra. När jag klantat mig så är jag inte mer än man av min hatt och står för det.

Ni skulle bara veta hur mycket födelsedagar knivar jag fått göra det här året till släktingar osv.. Blir lätt för mycket projekt att ta hand om, tyvärr så blev jockes kniv alldeles för mycket åsidosatt o det är mitt fel.Jag som person har för lätt att säga ja till kniv beställningar jag kanske inte hinner med just då. Behöver en spark i arslet ibland för att se vilket som måste göras först. puh...

Ska göra färdigt allt jag har liggandes nu o de är 6 knivar sen skiter jag i det här med knivar ett tag o tar semester. Fast känner jag mig själv så är jag snart i snickerboa igen o funderar. Vi får se.

Ber om ursäkt till Jocke och hela Forumet för att denna kniv tog en sån tid. Gjorde det här för att göra någon glad, inte tvärtom så nu fixar vi det. Nästa gång jag gör en utlottning så har jag kniven färdig iförväg. Hoppas ni förlåter mig.

mvh Kimmo Lilja

Publicerat
Hoppas ni förlåter mig.

mvh Kimmo Lilja

Självklart! Det var som sagt inte menat att trycka ner dig, utan mer "få igång" dig <_< Nu glömmer vi det här och går vidare så får vi se när nästa utlottning blir av, vilken jag kommer att vara utom då jag vann sist.

MVH/Joacim

Publicerat

Bra av er låta oss få ta del av det hela. Då slipper vi ev fundera på vad som försiggår (när det nu hamnade öppet till att börja med). ;)

Publicerat

Otroligt läcker kniv som vanligt från dig