Publicerat Juni 30, 201015 yr Jag pratade med damerna i dag. Jaktkorten är försenade dom viste inte riktigt när dom kommer..Men dom skickar gärna ett intyg på betald avgift om man vill. Mvh Jocke Oki då är det bara o vänta.
Publicerat Juni 30, 201015 yr tack för svaret så 2 andra med vapenlicens borde duga. 2 betrodda= t.ex 2 släktingar, arbetskamrater, vänner. Dessa ska vara just betrodda vilket betyder om jag inte missat nått att dessa personer inte ska ha nått allvarligt i sina register. Alltså ingen Tony Ohlson, Mattias Flink eller liknande. Stämpel sättes tillsammans med polismans signatur. Så summan av kardemumman är alltså: namnteckning av 2 betrodda alt. en namnteckning av polisman+myndighetsstämpel.Mvh//Matte.
Publicerat Juli 1, 201015 yr tack för svaret så 2 andra med vapenlicens borde duga. Mig veterligen behöver de personer som skriver på inte ha vapenlicens utan det går bra med vem som helst som är en person som inte misskött sig i samhället.
Publicerat Juli 1, 201015 yr Ja det ska funka. Jag pratade med damerna i dag. Jaktkorten är försenade dom viste inte riktigt när dom kommer..Men dom skickar gärna ett intyg på betald avgift om man vill. Mvh Jocke Saxat från NVVs hemsida för en tio sekunder sedan: "Jaktkortet för 2010/2011 försenat på grund av datatekniska problem. Vi beklagar detta. Vi uppmanar dig att ta med din betalningsbekräftelse om du går ut på jakt innan du hunnit få ditt jaktkort." Mvh. Fitzo
Publicerat Juli 1, 201015 yr ännu bättre. men de blir nog lättast att ta någon man jagar me som förstår va dom skriver på.. tack för svar. Mig veterligen behöver de personer som skriver på inte ha vapenlicens utan det går bra med vem som helst som är en person som inte misskött sig i samhället.
Publicerat Augusti 15, 201015 yr Saxat från NVVs hemsida för en tio sekunder sedan:"Jaktkortet för 2010/2011 försenat på grund av datatekniska problem. Vi beklagar detta. Vi uppmanar dig att ta med din betalningsbekräftelse om du går ut på jakt innan du hunnit få ditt jaktkort." Mvh. Fitzo Jahapp, någon som fått kortet ännu? betalade 30e juni men fortfarande inte fått mitt...
Publicerat Augusti 15, 201015 yr Jahapp, någon som fått kortet ännu? betalade 30e juni men fortfarande inte fått mitt... Jo då till och med två har jag fått ett med tryckfel på och ett som är rätt upptäckte inte ens sj det var tryckfel
Publicerat Augusti 15, 201015 yr 30:e juni betalade jag och har inte fått det än Bedrövligt tycker jag att det är.... mvh
Publicerat Augusti 15, 201015 yr Jo då till och med två har jag fått ett med tryckfel på och ett som är rätt upptäckte inte ens sj det var tryckfel Samma här fick två stycken. Märkte inte ens att det var feltryck på det första.