Publicerat Juni 8, 201016 yr Hit kommer det att komma i af en vuxen och en valp under året som kommer Fler som planerar hundinköp?
Publicerat Juni 8, 201016 yr Har en Wachtelvalp på gång hoppas jag åker upp i helgen och tittar på en valp. Men med tanke på oturen jag har haft hittills så vågar jag inte hoppas för mycket ännu. Lasse
Publicerat Juni 8, 201016 yr Första hunden för mig, ska bli sjukt kul att hämta en blandis nästa vecka.
Publicerat Juni 8, 201016 yr Förutsatt att jag får ett välbetalt jobb som jag kan ta med hunden till så ska jag skaffa en västgötaspets: Sally. Hon ska bli kantarellsökschampion Men det lär ju inte hända. Att jag får jobb alltså
Publicerat Juni 9, 201016 yr funderar på fara och hämta en terrier eller ta om det ska para någon av nuvarnade. En terrier för mycket går det inte ha!
Publicerat Juni 9, 201016 yr En östlaikavalp blir årets skörd. Sedan kanske en plott går bort – han får visa grymma jaktegenskaper för att väga upp hans övriga sidor.
Publicerat Juni 9, 201016 yr Var nyligen och hämtade ytterligare en tysk jaktterrier valp, min fjärde tysk. Även denna självklart efter helt rabiata föräldrar Det är som ett gift, dom små svarta asen har fördunklat mitt omdömme med sin okuvliga jaktlust. Foxterriern undrar nog vad fasen jag håller på med
Publicerat Juni 9, 201016 yr Fick hem en jaktlabrador tidigare i våras. Nu härliga 5 månader och allt går mycket bra. Precis fått rådjursklövar så det blir lite sökträning vad det lider. Men apport i vatten är såklart toppen! Lycka till!
Publicerat Juni 9, 201016 yr Jo, han är efter Siva och Totte. Kaxig liten sak så långt. Är den från Peter O?
Publicerat Juni 9, 201016 yr Jo, han är efter Siva och Totte. Kaxig liten sak så långt. Kan tänka mig det med de föräldrarna.
Publicerat Juni 9, 201016 yr Jo, han är efter Siva och Totte. Kaxig liten sak så långt. Har du "pigat" upp för utslag
Publicerat Juni 9, 201016 yr Hämtade en karelarvalp i lördags:) Första gången i skogen.... Vart är den ifrån? Off topic men är de du din stackare som ska ta rätt på virket?
Publicerat Juni 9, 201016 yr Vart är den ifrån?Off topic men är de du din stackare som ska ta rätt på virket? Den kommer från min hane Jarlaslättens Brolle och Ronja av Barlindås Och ja jag ska skota virket....
Publicerat Juni 11, 201016 yr Hit kommer det att komma i af en vuxen och en valp under året som kommer Fler som planerar hundinköp? Gråhund och tax antar jag?