Publicerat Juni 11, 201016 yr Det har inte blivit några nya bilder som kanske kan vara tydligare? Grävling (vilket man kan misstänka att detta är) brukar väl återbesöka dylika platser när de väl nosat upp dem. // Henrik
Publicerat Augusti 7, 201016 yr Lånar tråden lite, hoppas de e ok. Har oxo en åtelbild på vad jag tror är en räv, men tycker den är så högbent & konstig i kroppen. Vid fototillfället var det dåligt kvar med batteri därav dålig upplösning. Har denna kamera på gården vid min rävåtel, det brukar fastna många rävar på bild på en säsong. Kul att höra vad ni tror att det är. Måste tillägga att det är ca 5-6 meter från åtelmaterialet till djuret.
Publicerat Augusti 7, 201016 yr Lånar tråden lite, hoppas de e ok.Har oxo en åtelbild på vad jag tror är en räv, men tycker den är så högbent & konstig i kroppen. Vid fototillfället var det dåligt kvar med batteri därav dålig upplösning. Har denna kamera på gården vid min rävåtel, det brukar fastna många rävar på bild på en säsong. Kul att höra vad ni tror att det är. Måste tillägga att det är ca 5-6 meter från åtelmaterialet till djuret. ja tror de är räv. Tittar man riktigt noga så ser man en fet svans där i mörkret. Eller så är de en finnspets på rymmen