Publicerat Juni 10, 201015 yr stort grattis fick en liten förhandsvisning av joacim på affären när jag va där, den såg väldigt väldigt stor ut!!
Publicerat Juni 10, 201015 yr Grattis! Jag trodde tvåan skulle komma ännu snabbare, eller så har du kanske inte jagat så mycket. Det skulle vara kul att veta hur första skottet tog, eftersom grisen reste sig upp.
Publicerat Juni 10, 201015 yr Jättegrattis! Det var ingen liten klump du fick! Jösses vad korv ni kan göra nu... ...jag får väl bistå med lite mer korvrecept nu då
Publicerat Juni 10, 201015 yr Författare Anette, du är en av de modisgaste och ballaste morsor jag träffat på! sicken jäkla ponny du la ner då! som vi har garvat idag jocke och jag, "Ballar av stål " tänkte jag men det finns liksom inga! jag är så jäkla glad för din skull, vilket monster va, jag är nästan glad att det inte var jag, hehe. det hade varit ångestladdat om den hade knatat in i skogen. stort grattis! Haha.....tack Karl....det värmde så in i norden......man vill ju gärna va en modig och ball morsa Hoppas du får läge på en i samma kaliber någon gång.......så jäla häftigt
Publicerat Juni 10, 201015 yr Författare Tusen ..tusen tack alla goa underbara jägare Blir så jätterörd och glad av alla roliga,tokiga och suveräna kommentarer NI ÄR BARA BÄST!!
Publicerat Juni 10, 201015 yr Författare Just det........sköt i halsen....ingen fattar att han kunde resa sig efter den smällen....men det var ju en stöddig herre och såna brukar ju ha svårt för att lägga sig på rygg
Publicerat Juni 11, 201015 yr Grattis! själv fick jag nöja mig med att se grävlingarna plundra åteln, men jag är inte bitter...