Publicerat Augusti 12, 201015 yr Blir nog ett besök! Tänk va fräckt om alla jacktsnackare hade T-shirt med "Jacktsnack.se" och nicknamne på. Å andra sidan fick man kanske då en lusing av nån man trampat på en ond tå....
Publicerat Augusti 12, 201015 yr Blir nog ett besök!Tänk va fräckt om alla jacktsnackare hade T-shirt med "Jacktsnack.se" och nicknamne på. Å andra sidan fick man kanske då en lusing av nån man trampat på en ond tå.... Vete sjutton om vi hinner fixa det... Någon som känner någon tryckare kanske? Jag kommer att ha på mig min keps med jaktsnacks logga på i alla fall
Publicerat Augusti 15, 201015 yr Någon som har koll på var man kan se vilka som ställer ut där? Är speciellt intresserad om Skytteoptik(Nightforce) ska dit
Publicerat Augusti 15, 201015 yr Ja ni som varit där, brukar det vara många bra utställare eller vad kan man vänta sig?
Publicerat Augusti 15, 201015 yr Författare Ja ni som varit där, brukar det vara många bra utställare eller vad kan man vänta sig?Absolut, du har lätt att göra hela dagen.
Publicerat Augusti 19, 201015 yr Jo, jag har väl också tänkt ta mig dit och titta, har inte varit där tidigare. Är speciellt intresserad om Skytteoptik(Nightforce) ska dit Romelstorp, eftersom vi uppenbarligen bor i samma landsända - jag har ett NXS på min bössa, om ditt syfte var att testa ett sådant så bara hör av dig... Var inom handlaren i Vinslöv idag också, och de har en Sako TRG 338 Lapua magnum stående därinne, med ett NXS 12-42 monterat. Imponerande pjäs... Mvh, /Bosse
Publicerat Augusti 19, 201015 yr Var inom handlaren i Vinslöv idag också, och de har en Sako TRG 338 Lapua magnum stående därinne, med ett NXS 12-42 monterat. Imponerande pjäs...Mvh, /Bosse Ajfaen, då måste jag åka till Vinslöv för att klämma lite. Livsfarligt för min ekonomi då jag suktar oerhört efter en sådan bössa inför höstens grisjakter. Stod det något pris? Ska också försöka ta mig till Bosjökloster bara jag får tiden att räcka till hade jag tänkt. Kommer nog direkt från ett barnkalas så känner ni doften av barnpuder så är det jag som finns i närheten...
Publicerat Augusti 20, 201015 yr Stod det något pris? Maichel, jag är inte säker på att du vill ha den här informationen, men ändock... vad jag förstod, säljs den för kunds räkning till det facila priset av 70 lakan. Enligt uppgift är nypriset 97000 med den utrustning som sitter på. Kanske lite overkill för att vaka gris, känns mera befogat för banskytte på 1200m eller så... Ha en bra helg, /Bosse
Publicerat Augusti 20, 201015 yr Maichel, jag är inte säker på att du vill ha den här informationen, men ändock... vad jag förstod, säljs den för kunds räkning till det facila priset av 70 lakan. Enligt uppgift är nypriset 97000 med den utrustning som sitter på.Kanske lite overkill för att vaka gris, känns mera befogat för banskytte på 1200m eller så... Ha en bra helg, /Bosse var förbi handlarn i Vinslöv och skulle hämta mina byxor, på ren rutin klev man rakt in i bunkern och såklart stod fanskapet på den madresserade disken mitt framför snoken. Oerhört sexig sak måste jag säga. Svartstockad TRG42 'stealth' med en enligt handlaren specialdbeställd rostfri pipa. Paketpris på 65loppor med laddverktyg och 100 tomhylsor inkl kikaren, Nightforce 12-42 Mildot. När jag sa att det var en fin grisbössa så trodde jag ögonen skulle poppa ut på honom. Nypriset på 97 linor kola fick jag också serverat. Fast jag fick aldrig kläm på varför det var så högt? Vad ingår egentligen när man köper sig en TRG och vad är det för potenshöjare man kan köpa till? Frågade hur man kunde komma på den briljanta idéen att sälja en sådan sak och fick till svar att det skulle köpas andra leksaker istället... Ibland borde mentaltest vara obligatoriskt! Fick lite panik då jag sedan Exabit presenterade sin bössa önskat mig något liknande, kastade mig över första bästa bössa i stället vilket var en oerhört vacker Sako85 med betydlig behagligare prislapp. Fast då måste jag skiljas från min slappa Rem700SPS med orginalkolv först så jag inte råkar ut för någon kaliberkonflikt vid licensansökan... Kan bli svårt då vi börjat vänja oss vid varandras skavanker
Publicerat Augusti 21, 201015 yr Det är väl lite som med Bosjökloster-mässan nästa helg och liknande aktiviteter... Man upptäcker nya produkter som man inte visste att man behövde, men som helt plötsligt visar sig oumbärliga - oavsett om det finns någon praktisk nytta eller ej
Publicerat Augusti 27, 201015 yr Författare Imorrn e de dax Jäpp, Jag och Räfflan lär vara där vid 11 snåret.. Ser du min kepps så var inte rädd för att komma fram och hälsa. Jaktsidan Mr X.
Publicerat Augusti 27, 201015 yr Japp, ska dit! Och kommer ha min "snicken" keps på mej! Är reklam förbjudet på forumet eller??? Annars är det Elitfönster! Samma sak liksom! MVH Mollskinnaren!
Publicerat Augusti 27, 201015 yr Ser ni den här pajsaren i morgon får ni antingen säga hej eller bara springa er väg Skall försöka ta mig dit strax före lunch i morgon trots ryggvärk och elände... Kepsen är på!
Publicerat Augusti 28, 201015 yr snart e de dax. väntar bara på Leif och Max sen kör vi fan dom ringde o jag som inte e klar me kaffet...