Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bosjökloster 2010

Featured Replies

Publicerat

Såg ingen jaktsidankeps, och inte några andra bekanta trynen heller. Eller förresten såg jag ett fint som gömde sig delvis bakom en stor caffelatte. Det var Fröken Fridell. Men eftersom jag är så inihelvete blyg vågade jag inte störa henne mitt i kaffet.

Provade Danska Lerduvor, tappade 1 av 10 och fick vad jag tror var danskt beröm. Bilsompluggarna satt djupt så jag vart helt döv. Förstod inte ett smack av vad karln sa, men av ansiktsuttryck och ryggdunkar att döma så var han nöjd med mitt skytte :D

köpte en gåspipa för kanadagäss, mest för att pika polarn som precis köpte den över nätet fast då 150kr dyrare :)

Träffade RCC Roger, kommer definitivt att bli ett besök hos honom inom en snar framtid. Trevlig kille.

Störde mig dock något på en drös fyllskallar. En petade mig i nyllet med ett fiskespö han precis köpt. Hade han inte varit så snabb att ursäkta sig hade jag lindat det runt skallen på honom då han även var och petade på polarens 3-åring som gick bredvid mig.

Överlag en trevlig mässa, men hagelskuren hade vi klarat oss utan...

Publicerat
Såg ingen jaktsidankeps

Jorå, jag var där.

Den enda forumisten jag pratade med var MADOFI men då var jag på väg hem.

Hagel och regnskuren var inte någon höjdare och den bidrog till att jag drog tidigare än önskat.

Publicerat

Jag var där med familj. :rolleyes: Såg dock ingen keps eller hårtoffs heller för den delen. Köpte bara läderbalsam till min hatt. var där 13,30-15,00

Publicerat

Jag åker ner i morgon, fast va jag ska ha på mig...? hmm...

Kläder antar jag -_-

Publicerat

Blev lite kläder, samt snacka några ord med Michaela som hjälpte med jacka -_-

Publicerat

Jag skall dit i morgon! Och ser ni en lång välmatad "gubbe" med grön Emilkeps är sannolikheten stor att det är jag. ^_^

Publicerat

var där idag från ca 11 tills dom stängde. träffade Skåningen o det var roligt, alltid kul o träffa folk från forumet ^_^

synd att jag har lovat min bror o hjälpa han me köket annars skulle jag dit igen i morgon.

/Eas

Publicerat
Jorå, jag var där.

Den enda forumisten jag pratade med var MADOFI men då var jag på väg hem.

Hagel och regnskuren var inte någon höjdare och den bidrog till att jag drog tidigare än önskat.

Kul att träffa dig igen, förra gången sköt vi lerduvor,

denna gången på jaktmässa ;)

Krya på ryggen hörru!

Publicerat
  • Författare

Jodå.. brände en 3-4 tusen på sådana prylar man aldrig behövt innan.. men tydligen behöver jag dom nu. Träffade Eas.. var en trevlig prick..

Publicerat

Tänkte åka dit i eftermiddags dirket ifrån Göteborg, men var så trött att jag körde hem istället. :rolleyes:

Publicerat
Såg ingen jaktsidankeps, och inte några andra bekanta trynen heller. Eller förresten såg jag ett fint som gömde sig delvis bakom en stor caffelatte. Det var Fröken Fridell. Men eftersom jag är så inihelvete blyg vågade jag inte störa henne mitt i kaffet.

Nej, jag är ingen lattetjej men jag drack mycket kaffe så det var säkert mig du såg:)

Men vad tråkigt, kunde du verkligen inte ha presenterat dig? Och jag lovar... Jag bits inte så nästa gång vi ses så lova att presentera dig:)

Blev lite kläder, samt snacka några ord med Michaela som hjälpte med jacka :unsure:

Ja, det stämmer ju bra:) Den satt kalasfint så nu hoppas vi att du är nöjd:)

Publicerat
Nej, jag är ingen lattetjej men jag drack mycket kaffe så det var säkert mig du såg:)

Men vad tråkigt, kunde du verkligen inte ha presenterat dig? Och jag lovar... Jag bits inte så nästa gång vi ses så lova att presentera dig:)

Maichel.. Erfarenhetsmässigt så vet jag att det blir dyrt när man träffar Frk Fridell på mässa så jag tror du tjänade en del på att vara lite blyg :P

Mvh!

Publicerat

Lovar att vara mindre blyg och mer artig när nästa möjlighet ges ^_^

Maichel.. Erfarenhetsmässigt så vet jag att det blir dyrt när man träffar Frk Fridell på mässa så jag tror du tjänade en del på att vara lite blyg ;)

Mvh!

Hade faktiskt en plan att shoppa lite hos fröken Fridell men blyghet, en småsur sockerkickad treåring som krävde två vuxna mäns fulla uppmärksamhet kom imellan. Var sugen på en fleecejacka från Härkila (vändbar, röd och brun) men hittade den inte hos någon (fanns säker i Fridells monter), och det hade säkert blivit dyrt som Hipshot säger...

Förresten om någon såg ett pucko sitta under ett paraply med en treåring på gräsmattan utanför Engelssons tält under regn och hagelskuren så var det förresten jag <_<

Publicerat

Faktiskt första gången jag inte varit på mässan.

Publicerat

Är rätt ny här så jag hoppas ni inte styckar mig ;)

Har alltid varit på mässan sen jag var jätteliten och så även i år :D Som alltid jätteroligt och gjorde ett par fina fynd ;)

I år red jag även uppvisning, så om ni såg en en blond tjej i damsadel på en fuxfärgad hingst så var det jag ;)