Publicerat Oktober 14, 201015 yr Tråkigt att läsa ! Beklagar verkligen Tack ska ni ha:) Nu vill vi se lite bilder på grävlingar här istället så vi inte sabbar grävlingjakttråden totalt....... Lina står med i minneslunden..
Publicerat Oktober 14, 201015 yr Beklagar sorgen "karelarn" var med om samma sak med min Tysk Ja fick iaf skjuta min andra grävling för ny Foxen i söndags, mer finns att läsa i jaktdagboken.
Publicerat Oktober 14, 201015 yr Beklagar sorgen "karelarn" var med om samma sak med min Tysk Ja fick iaf skjuta min andra grävling för ny Foxen i söndags, mer finns att läsa i jaktdagboken. Tack. Grattis Tror det blir en fox nästa gång
Publicerat Oktober 20, 201015 yr Var och provade en grävling med valpen efter Tyra idag, hon hittade grävlingen ganska fort och lättgrävt gryt var de så efter 1,5m kom vi ner på gången så efter vi plockat bort en massa mossa kunde Ebbas husse skjuta grävlingen
Publicerat November 22, 201015 yr blev två grävlingar för terriern förförra helgen tror dock inte att det blir nå mer grävlingsjakt med han då denna jakt höll på att kosta han ett öga. han klarar synen men jag tvivlar på att han blev så mycket smartare av den upplevelsen så därför tror jag att jag avstår från att medvetet släppa på grävling.(får för mycket skäll av matte)