Publicerat Augusti 7, 201016 yr Kalas Seved! Rejäl kniv måste jag säga! Älskar talet i tredje filmen: -Vrid på den.(konstpaus) -Räcker det eller? Mer filmer
Publicerat Augusti 7, 201016 yr Hahahaha.. Lite kul var de Kan ju kanske misstolkas av andra . hahaha
Publicerat Augusti 7, 201016 yr Hur tåligt är coatingen? Det är ju ingen snäll behandling du ger kniven och det syns banne mig inga märken efteråt.
Publicerat Augusti 7, 201016 yr Författare Kalas Seved! Rejäl kniv måste jag säga! Älskar talet i tredje filmen: Mer filmer Asgarv ha ha tackar kul att du gillade det. Det är bla min frus vackra stämma du hör och det var kniven jag skulle vrida på inget annat. Det var roligt det här så det kommer att bli fler snuttar. Kanske lite mer regisserade. Seved
Publicerat Augusti 7, 201016 yr Författare Hur tåligt är coatingen?Det är ju ingen snäll behandling du ger kniven och det syns banne mig inga märken efteråt. Nej den fick vad den tålde . Kan ni se nåt av bilden. Seved
Publicerat Augusti 7, 201016 yr Nej den fick vad den tålde .Kan ni se nåt av bilden. Seved Inga skavanker i den färgen. Är färgen i pulver och värmehärdas eller målas/sprayas den på?
Publicerat Augusti 7, 201016 yr Författare Inga skavanker i den färgen.Är färgen i pulver och värmehärdas eller målas/sprayas den på? Nej den håller riktigt bra . Men den måste härda i 4 v. Man får en härdare och färgen, så får man späda det lite. Sen sprayar man på det. Seved
Publicerat Augusti 7, 201016 yr Författare Behövs ingen yxa med en sån kniv! Nejdå man klarar sej länge. Seved
Publicerat Augusti 7, 201016 yr Roliga filmer som visar att kniven inte bara är fräck att se på utan tål att användas. Riktigt häftig kniv!
Publicerat Augusti 7, 201016 yr Författare Roliga filmer som visar att kniven inte bara är fräck att se på utan tål att användas. Riktigt häftig kniv! Tackar Crille . Japp den tål verkligen att huggas med . Och den var rolig att använda oxå. Seved
Publicerat Augusti 8, 201016 yr Författare Här är ett klipp på när jag klöv ved med huggarn. Jag provade att klyva lite innan vi började filma. Och satte fast den i en vresig grankubb. Som klämnde fast den riktigt ordentligt och då blev det ett märke som gick igenom. Vet inte om det syns. Seved
Publicerat Augusti 8, 201016 yr Här är ett klipp på när jag klöv ved med huggarn. Jag provade att klyva lite innan vi började filma. Och satte fast den i en vresig grankubb. Som klämnde fast den riktigt ordentligt och då blev det ett märke som gick igenom. Vet inte om det syns. Seved Mitt på bladet syns det., men kniven fick ju gå igenom lite också.
Publicerat Augusti 8, 201016 yr Författare Jajust det är det märket. Ja det vill jag poängtera att det var verkligen ingen snäll behandling. Innan jag började filma så var det riktigt dynga o slå. Seved
Publicerat Augusti 8, 201016 yr Den verkar vara snuskigt hållbar den coatingen du har gjort! Det enda problemet jag kan se med den kniven/huggaren är att om man tappar den i skogen är man rökt
Publicerat Augusti 8, 201016 yr Författare Den verkar vara snuskigt hållbar den coatingen du har gjort!Det enda problemet jag kan se med den kniven/huggaren är att om man tappar den i skogen är man rökt Japp den är riktigt tålig coatingen. Ha ha ja man får inte lägga den för lågnt bort. Seved
Publicerat Augusti 8, 201016 yr Eller så får man coata sin egen signalorange om man är en drullplutt.
Publicerat Augusti 8, 201016 yr Författare Eller så får man coata sin egen signalorange om man är en drullplutt. Japp det går ju bra då lär han synas. Så kan man ju ha orange G10 Seved
Publicerat Augusti 8, 201016 yr Författare Magnet i fickan? Ha ha ja det kan ju funka en lång rackare. Seved
Publicerat Augusti 9, 201016 yr Författare Föresten det är lite svårare men jag kan fortfarande raka mej med den. Seved
Publicerat Augusti 9, 201016 yr Föresten det är lite svårare men jag kan fortfarande raka mej med den. Seved Fast man skall vara försiktig om man rakar sig med en coatad huggare halv fem på morgonen
Publicerat Augusti 9, 201016 yr Författare Ha ha japp, det är bäst. Coatade huggare är inte att leka med Ha ha ha Seved
Publicerat Augusti 9, 201016 yr Ha ha ja det kan ju funka en lång rackare.Seved Det finns bra telskopmagneter på Biltema - stor som en penna ihoptryckt. Jag drog en matvagn med den... Ca 30 spänn. Kan det vara värt för att hitta sin älskade kniv om man är klantig. Eller ännu värre - tappat nycklarna...