Publicerat Augusti 10, 201015 yr Jag flyttade på spisen idag och mellan spisen och bänken har jag en del knivar. De glömde jag självklart att flytta innan jag drog fram spisen. Tre av knivarna gick i golvet så det sjöng om det - bakom spisen. Medan detta hände så var jag i telefon med min svärson (skulle kolla om jag hade 3-fas...). Nu är det så att det är TRÅNGT i mitt kök och att dra ut spisen för att ta sig emellan för att få upp knivarna kändes inte frestande alls! MEN på mitt kylskåp sitter min underbara magnet från Biltema.... Det vara bara att dra ut telskopet och sticka ner - PLING - napp på första försöket! Måste säga att jag verkligen älskar den magneten. Så där på tal om att tappa knivar...och magneter.
Publicerat Augusti 13, 201015 yr Författare Perfekt . Magneter kan vara bra att ha till lite allt möjligt. Seved
Publicerat Augusti 13, 201015 yr Prova att sticka ner en sån magnet i en damväska och se vad du kan få upp.
Publicerat Augusti 13, 201015 yr Författare Prova att sticka ner en sån magnet i en damväska och se vad du kan få upp. Man får nog en jäkla massa bröte -Ha ha Så skulle dom nog prata em l¨ng stund. Seved
Publicerat Augusti 13, 201015 yr Man får nog en jäkla massa bröte -Ha ha Så skulle dom nog prata em l¨ng stund.Seved I mina väskor får man möjligen upp säkerhetsnålar...
Publicerat Augusti 14, 201015 yr Författare Ha ha säkerhetsnålar Ja det kan ju vara bra att ha. Seved
Publicerat Augusti 15, 201015 yr Jag trodde jag hade vita ben Ja, slipa knivar kan du banne mig! Vilken eggvinkel har du på den? 22°? Nice med knivar som kan skära ordentligt!
Publicerat Augusti 15, 201015 yr Författare Jag trodde jag hade vita ben Ja, slipa knivar kan du banne mig! Vilken eggvinkel har du på den? 22°? Nice med knivar som kan skära ordentligt! Ha ha japp gjuteriarbetare ser inte dagsljus så ofta, sitter man sen inne å slipar knivar. Så blir det inte mycket sol . Japp runt 20 grader. Ja det är lite roligare när det är skarpt. Seved
Publicerat Augusti 15, 201015 yr Snyggt skivade tomater! Efter den behandlingen och fortfarande tunna, fina skivor. Det tyder på skärpa!
Publicerat Augusti 15, 201015 yr Författare Snyggt skivade tomater! Efter den behandlingen och fortfarande tunna, fina skivor. Det tyder på skärpa! Tackar Ja den håller skärpan bra. Där kan man se solljus HA HA Ha. Seved