Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Min tur att börja+ nya kniv bilder i min sista POST

Featured Replies

Publicerat
  • Författare

Kniven är nu såld till en av våra medlemmar.

mvh Kimmo Lilja

Publicerat

Kimmo

Tackar för tipsen! Mer svett och handlag är knep och magi med andra ord...

Publicerat
Kniven är nu såld till en av våra medlemmar.

mvh Kimmo Lilja

FAN! Såg kniven igår och började skriva ett PM till dig Kimmo, sen kom det en massa skit imellan på jobbet så jag kom aldrig att skicka. Nåväl, mina gratulationer till köparen.

En skitsnygg kniv Kimmo, de stuket gillar jag. OCH jag har börjat tänka om vad gäller knivbladets mönster. Tror en enkel slida som bryter upp mot lite rött i skinnet hade passat som handsken då jag tycker skaftet har en lite eldig karaktär. Snyggt jobb som vanligt Kimmo!

/m

Publicerat
  • Författare

henke: Varsegod, mer tålamod än handlag skulle jag nog vilja säga. Nu är det bara att köra . Du har gjort ett par knivar läste jag så då vet du hur man gör o så postar du med bilder sen :D:blink: Jag tycker det är skitroligt att se när någon av er postar bilder på knivarna ni gör. Skulle vara kul om många fler satte igång o provade. Jag hjälper till med det jag kan.

Tackar Maichel. Det kommer fler :) Den här kniven har fått bra kritik i ett par amerikanska kniv forum o det värmer. Sånt som driver mig framåt.

Ha de alla vänner.

mvh Kimmo Lilja som fortfarande njuter av första semester veckan

Publicerat
  • Författare

Härär snart en till färdig. Lite mer polering på bladet bara. Tasmanian eucaluptys, vatten buffel horn, läder, mässing. Bladet kolstål ca 9.5 cm långt

Vad tror ni??

tre-29.jpg

tv-36.jpg

ett-36.jpg

Publicerat
Härär snart en till färdig. Lite mer polering på bladet bara. Tasmanian eucaluptys, vatten buffel horn, läder, mässing. Bladet kolstål ca 9.5 cm långt

Vad tror ni??

tre-29.jpg

tv-36.jpg

ett-36.jpg

Även denna väcker ett kratigt ha begär :blink:. Rikigt snygg.

Publicerat
  • Författare

Tackar.

Du får gärna ta den här med :D:D:wacko: (skojar)

mvh Kimmo

Publicerat

Vad kan man säga?? Det finns inget nytt att säga, Kimmo. Man upprepar sig bara.... Jag tillhör skaran som vill ha. :D Men det finns ju andra viktigare hål att stoppa slantarna i. :(

Kan det inte bara regna in en massa cash? Hos mig, altså. Hade jag haft möjligheter så hade jag gått under kategorin "Trogen kund". :D:wacko:

Vackert, Kimmo, vackert!

Publicerat

Hejsan Kimmo !

ytterligare en skitfin kniv :D

Har du någon hemsida med samlade alster ? hade vatt najs o kunna se dom allihopa :wacko:

har en ide på kniv som du kanske kan göra.

tänkte mig ett Damastblad på ca 8-9 cm och med ett handtag som har form som din Tasmanian kniv fast med det träet som du hade på din första kniv i denna tråd.... eh.. med inslag av vitt,ben eller annat vitt. blir ju då ett gråaktigt blad med ett "eld" flammat handtag med inslag av vitt.

vad tror du om det ??

hehe när jag får råd skall jag nog beställa en sådan av dig i alla fall :D

MVH

/Eas

Publicerat

Otroligt snygg kimmo! :(

Gör du någat annat än jobbar och gör knivar Kimmo??? :D:D Hur är ditt familjeliv egentligen??? :wacko:

Publicerat
Otroligt snygg kimmo! :D

Gör du någat annat än jobbar och gör knivar Kimmo??? B);) Hur är ditt familjeliv egentligen??? :D

Tror du han hinner med det??? I så fall tror jag inte att han sover... annars har han ansökt om - och beviljats - fler timmar per dygn! B) Han spottar fram knivar fortare än jag hinner koka kaffe... :huh: Typ. B)

Publicerat

Också mycket snygg kniv!

Jag lovar, när jag har fått mitt välbetalda konsultjobb så ska jag köpa en av dina knivar, eller flera :D De väcker ett otroligt habegär.

Publicerat
  • Författare

Tackar, ni är för snälla.

Frugan min är riktigt förstående när jag sätter igång o tur är väl det. Har mina perioder jag går upp i knivar totalt sen kan det gå långa stunder jag inte rör en kniv. Allt handlar om inspiration för mig. Vill bara göra när jag känner att det är roligt o då blir det bra :ph34r: som oftast även om jag har får slå sönder skaft för att jag inte varit nöjd.

mvh Kimmo Lilja

Publicerat

Det bästa förhållandena kan ibland vara i de där man sällan ses eller möts... B):D Man hinner ju inte bråka då.... :ph34r::ph34r: Och vem vill bråka med en knivmakare? ^_^ Du har nog en smart fru. ;) Och snäll. ;)

Publicerat

Riktigt fina knivar Kimmo. Påminner lite om fighters. :rolleyes:

Seved

Publicerat
  • Författare

Okey pojkar. Är det någon som vill ha kniven så släpper jag den här med för bara 1300 kronor med slida :D

mvh Kimmo

tre-29.jpg

tv-36.jpg

ett-36.jpg

Publicerat
  • Författare

ääsh. Ge mig ett bra bud då så får vi se

Publicerat
  • Författare

Också denna är såld till en av våra medlemmar, tackar

mvh Kimmo Lilja

Publicerat

Den dagen jag känner att jag har över till en kniv ska jag ha en du gjort för dom är så jäkla snygga men då man inte är utan kniv går så mycket annat före en kniv :)

Publicerat

Den är SÅ vacker! <_< Och snart min. :wub:

Publicerat
  • Författare

Tackar :lol:

Shamani: Jag gör slidan naturfärgad åt dig, tror det blir bra till kniven, speciellt när tiden får färga den.

mvh Kimmo