Publicerat Augusti 13, 201015 yr Jag är en tjej på 23 år som i juni vart klar med jägarexamen. Har varit i skogen på jakt med pappa och farfar sen jag var 7 år Utbildad styckare och slaktare med funderingar på en vidarutbildning i just det ämnet. Bor i borlänge men jagar i Furudal. Byn utan lagar som dom säger tycker om att jaga allt från älg till Orre, de mesta vill säga. Så om någon vill ha en jakt kompis så är jag gärna med, vill prova på lite allt möjligt.
Publicerat Augusti 13, 201015 yr Välkommen till detta eminenta forum! Trevligt med en kvinna till! Du har bra utbildningar, du! En jägare som slaktar är ju perfekt när det ska styckas.
Publicerat Augusti 13, 201015 yr Varmt välkommen hit, jättekul med lite tjejer bland alla oss förvuxna småpojkar som hänger här
Publicerat Augusti 13, 201015 yr Författare Välkommen till detta eminenta forum!Trevligt med en kvinna till! Du har bra utbildningar, du! En jägare som slaktar är ju perfekt när det ska styckas. Ja nog är det bra att ha den utbildningen men inte populärt hos "gubbarna" i jaktlaget att en ung tjej kommer och kan det bättre än dom! Man måste stå på sig kan jag lova
Publicerat Augusti 13, 201015 yr Välkommen! Som sagt kul med en tjej/kvinna som både jagar o slaktar, det kan inte bli bättre. //
Publicerat Augusti 13, 201015 yr Författare Fränt med fler kvinnliga jägare! Välkommen! Tackar =) Blir vanligare och vanligare med fruntimmer i skogen nu =)
Publicerat Augusti 13, 201015 yr Författare Välkommen!Styckare och slaktare är respekt Eller hur Alltid bra att ha
Publicerat Augusti 13, 201015 yr Vart hittade du en utbildning inom slakt och styckning? Jag var sugen på att lära mig mer för något år sedan men hittade inga utbildningar/kurser alls i sverige om man inte var anställd på slakteri Annars får jag önska dig välkommen till forumet! - Mannen som har testat att äta det mesta och gillar lite extravagans i köket
Publicerat Augusti 13, 201015 yr Hej o välkommen:) om du gick på "bunkern" o läste till styckare så har vi samma utb. i grunden
Publicerat Augusti 13, 201015 yr Författare Hej o välkommen:)om du gick på "bunkern" o läste till styckare så har vi samma utb. i grunden ja nog gick jag på bunkern allt Världen är bra liten
Publicerat Augusti 13, 201015 yr Författare Vart hittade du en utbildning inom slakt och styckning?Jag var sugen på att lära mig mer för något år sedan men hittade inga utbildningar/kurser alls i sverige om man inte var anställd på slakteri Annars får jag önska dig välkommen till forumet! - Mannen som har testat att äta det mesta och gillar lite extravagans i köket Gick styckning i skolan på gymnasiet och fick lära mej slakteri på en praktik plats, inte riktigt utbildad på papper men har kunskapen och lite erfarenhet. tackar så mycket