Publicerat Augusti 25, 201015 yr Bra val du kommer bli skitnöjd! Ge dig ut i skogen nu, spana in lite pass, träna med lockpipan eller nått så du är redo när du skall inviga den nya bössan Mvh Petter
Publicerat Augusti 25, 201015 yr Författare Bra val du kommer bli skitnöjd! Ge dig ut i skogen nu, spana in lite pass, träna med lockpipan eller nått så du är redo när du skall inviga den nya bössan Mvh Petter De blir säkert bra. Det ända lilla minuset är att ja bara är 17 år och har 5 mil till jaktmarken
Publicerat Augusti 25, 201015 yr 5 mil, perfekt, det är knappa två timmar på cykel det, läge att åka ut kvällen före jakten, snuggla ner sig i säcken och bli ett med skogen mentalt, fn va härligt, turgosse. /Christian
Publicerat Augusti 25, 201015 yr 5 mil, perfekt, det är knappa två timmar på cykel det, läge att åka ut kvällen före jakten, snuggla ner sig i säcken och bli ett med skogen mentalt, fn va härligt, turgosse. /Christian +1
Publicerat Augusti 25, 201015 yr Författare 5 mil, perfekt, det är knappa två timmar på cykel det, läge att åka ut kvällen före jakten, snuggla ner sig i säcken och bli ett med skogen mentalt, fn va härligt, turgosse. /Christian Menar du att du skulle vilja ha 5 mil till din jaktmark eller ?
Publicerat Augusti 25, 201015 yr Menar du att du skulle vilja ha 5 mil till din jaktmark eller ? 5 mil är väl inget! Jag har 125 mil till min stora jakmark och det är inget man cyklar på en dag... Nej, skatta dig du lycklig att du har så pass nära till jaktmarken! (många har ingen alls)
Publicerat Augusti 25, 201015 yr Författare 5 mil är väl inget!Jag har 125 mil till min stora jakmark och det är inget man cyklar på en dag... Nej, skatta dig du lycklig att du har så pass nära till jaktmarken! (många har ingen alls) För att spana in pass och testa lockpipan tycker jag de är rätt långt faktiskt .
Publicerat Augusti 25, 201015 yr Författare Som du inte har fått än (hehe, öppet mål) Haha aj fan Men har ialafall sett de live
Publicerat Augusti 25, 201015 yr Nu är det väll redan bestämt men jag skriver ändå: Zeiss Conquest 3-9x50 Har ett själv och är nöjd. Har även ett sådant Leupold du tänkt dig och det är också ett fin fint sikte. 5 mil är ju inget för jakt. Jag har alternativen 1 meter eller 5 kilometer till mina marker men blev ändå sugen på Christians förslag.
Publicerat Augusti 25, 201015 yr Författare Nu är det väll redan bestämt men jag skriver ändå: Zeiss Conquest 3-9x50Har ett själv och är nöjd. Har även ett sådant Leupold du tänkt dig och det är också ett fin fint sikte. 5 mil är ju inget för jakt. Jag har alternativen 1 meter eller 5 kilometer till mina marker men blev ändå sugen på Christians förslag. Nu får de va som de är men tack för tipset