Publicerat September 23, 201015 yr Författare Den är väl vänstervevad iaf? jo klart,och nu med gummi kula Enda jag tycker är illa! Är att dom gjort remfästet på vänster sida av kolven,finns 2 lägen antingen standard eller på sidan av kolven,för oss som inte vill ha slutstycket i ryggen krävs det att man har den på vanliga stället, eller pluggar igen den på kolven och borrar ett nytt på högra sidan.. Ingeting som jag bryr mig om,men lite irriterande! Nu återstår bara vad som ska sitta i makfästet
Publicerat September 24, 201015 yr Argon är gasomladdad...precis som Benellis nyare hagelautos (Comfortech mfl)...inte som vissa av Benellis andra hagelautos rekylomladdade (Super 90, Beccachia) Nja, jag tittade på Benellis nya hagelauto, Vinci, och såvitt jag vet är den rekylomladdad (Inertia Driven® System) och Comforteck är väl ett rekyldämpande system som finns på en mängd olika modeller. ARGO däremot är gasoperead precis som du påstår, ARGO står för (har jag lärt mig nu): Auto-Regulating Gas-Operated och finns på följande modeller (R1Argo, M 4 tactikal & MR1)
Publicerat September 24, 201015 yr jo klart,och nu med gummi kula Enda jag tycker är illa! Är att dom gjort remfästet på vänster sida av kolven,finns 2 lägen antingen standard eller på sidan av kolven,för oss som inte vill ha slutstycket i ryggen krävs det att man har den på vanliga stället,eller pluggar igen den på kolven och borrar ett nytt på högra sidan.. Ingeting som jag bryr mig om,men lite irriterande! Nu återstår bara vad som ska sitta i makfästet Blev det inte en diatal? Ev kan jag erbjuda dig en Zeiss varipoint 1-4 till en schysst prisbild. (beror på hur mycket ohyra du rensar i höst)
Publicerat September 27, 201015 yr Författare Blev det inte en diatal?Ev kan jag erbjuda dig en Zeiss varipoint 1-4 till en schysst prisbild. (beror på hur mycket ohyra du rensar i höst) JAg har varit inne på z6 eller z6i då jag har hyffsat bra kurs på dom,men kahles helia 1,1-4x24 är även med som kandiat om jag lyckas bra med trisslotterna hehe låter riktigt bra de kanske kommer hem med ett sikte gratis då?
Publicerat November 16, 201213 yr Hittade denna tråd då jag letar efter en ren eftersöksbössa och just en Merkel kr1 tracking verkar intressant. Fotfarande nöjd med spettet!