Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vart hittar man räven och grävlingen när det regnar?

Featured Replies

Publicerat

konstigt mina rävar här hemma verkar skita blaka fan i om de regnar ;) jag har både sätt o skjutit räv när de spöregnar något fruktansvärt att till o med jag har velat ge upp långt innan de blir mörkt!

värst va en räv jag sköt på ca 40-50m håll o den jäkeln såg jag knappt för de regna så mkt ;) blött blev de men räven blev på platsen :D

Publicerat
  • Författare
konstigt mina rävar här hemma verkar skita blaka fan i om de regnar ;) jag har både sätt o skjutit räv när de spöregnar något fruktansvärt att till o med jag har velat ge upp långt innan de blir mörkt!

värst va en räv jag sköt på ca 40-50m håll o den jäkeln såg jag knappt för de regna så mkt ;) blött blev de men räven blev på platsen :D

Men jag ser inte en gråsparv en g¨ng om jag går ut vettu, hehe.. spelar ingen roll hur jag bär mig åt.

nej då, det är inte så konstigt egentligt. Jag kan ju inte marken för 5-öre ännu.. har bara varit ute en 2 -3 ggr på den. Men imorgon planerar jag att åka direkt efter jobbet. Ska till ett ställe där jag hittat en 4-5 gryt (som ser bebodda ut), bockfejningar och viltstigar. Det går dessutom en bäck där. Det känns som det bästa stället jag kan sitta på just nu för att maxa mina chanser att se ngt.