Publicerat September 9, 201015 yr Författare Vi kör lite direktrapportering från skogen. Började rätt bra, 20min så hade Lina och jag expiderat den första. Men sen har det gått trögt. Ja inte för Lina hon kör rundbanelopp på skogsvägarna.
Publicerat September 9, 201015 yr Vi kör lite direktrapportering från skogen. Började rätt bra, 20min så hade Lina och jag expiderat den första. Men sen har det gått trögt. Ja inte för Lina hon kör rundbanelopp på skogsvägarna. Det låter ju bra Jag hade kunnat hänga med om jag inte hade varit i skolan
Publicerat September 9, 201015 yr Vi kör lite direktrapportering från skogen. Började rätt bra, 20min så hade Lina och jag expiderat den första. Men sen har det gått trögt. Ja inte för Lina hon kör rundbanelopp på skogsvägarna. Herre gud... killen kallar sig själv riktig jägre.. O så pillar han med mobilen och inlägg på nätet under jakten... Vart är världen på väg... Jo.. jag e oxå avis..
Publicerat September 9, 201015 yr Författare Kör på nu, du kan ALDRIG jaga hela natten o jobba i morgon // Är jag bara hemma till kl.6 så är det lugnt. Då hinner jag både blunda 5min och duscha innan jobbet. Men fan va dött här är. Händer ingenting.
Publicerat September 9, 201015 yr Tråkigt,de är väl slut där med Hinner du någon mer gång så är mina marker alltid reda för dig o dina tjejer. //
Publicerat September 9, 201015 yr Författare Än är dom inte slut, men vi jobbar på det. Sköt en för Funny också. Men husse börjar bli trött i benen så nu får Lina söka lite.
Publicerat September 10, 201015 yr Författare Kan glädja er med att ni inte missade så mycket. Ja möjligen mitt trevliga sällskap. Blev bara två grävlingar. En för var hund. Är väl egentligen inte så dåligt på en ren skogsmark, så jag får väl inte klaga för mycket.
Publicerat September 15, 201015 yr Nä nu skiter jag i er. Här finns ju inte en riktig jägare. Jag får väl göra som jag brukar, prata med mig själv. Skit jakt på mig! Det är fördelen med att vara schizofren...man är aldrig ensam ...
Publicerat September 15, 201015 yr Författare Det är fördelen med att vara schizofren...man är aldrig ensam ... Jo men jag är oftast överens med mig själv.
Publicerat September 21, 201015 yr Är det bara sällskap som sökes så hänger jag gärna på om det blir någon mer tur. Men du kanske inte håller på med denna ädla jaktform så länge till ? /Andreas
Publicerat September 21, 201015 yr Författare Är det bara sällskap som sökes så hänger jag gärna på om det blir någon mer tur. Men du kanske inte håller på med denna ädla jaktform så länge till ? /Andreas Ska ut på ett annat ställe i kväll men har tyvär redan lovat en kompis att hänga på. Men det går nog fler tåg. Är ju inte riktigt känd för att låta hundarna ligga och bli feta. Kan ju slänga ett pm till dig om det dyker upp något lämpligt.