Publicerat September 10, 201015 yr Då minns du fel. Jag står dock fast vid att nya Oplar är bra bilar, vilket även bilprovningen verkar tycka, men de kan ju iofs ha fel. Man kan inte jämföra Oplar från 90 talet med nya, de gjorde ett stort kvalitetslyft i början på 2000 talet, rostskyddet förbättrades massor t.ex. Att de är otroligt tråkiga, plastiga, högljudda och plåtiga är en annan sak (Astran alltså). ha ha ja då hade jag fel.
Publicerat September 10, 201015 yr Det där lät ju genomtänkt. Var väl som att försöka sälja bröd till bagaren. Kanon! Då får jag väl kränga skiten till ditt jobb i stället då? Tror ifos jag har tre uppsättningar med fälgar om du skulle behöva.
Publicerat September 10, 201015 yr Kanon! Då får jag väl kränga skiten till ditt jobb i stället då? Tror ifos jag har tre uppsättningar med fälgar om du skulle behöva. Vi handlar inte med gammal skit, bara nytt skräp.
Publicerat September 10, 201015 yr Vi handlar inte med gammal skit, bara nytt skräp. Det där var en väl inövad kommentar antar jag.. Nu ska jag inte spamma sänder denna tråd mer iaf!
Publicerat September 10, 201015 yr Är fortfarande på jakt efter en liten/mellan kombi. Kollat mycket på Golf variant, och på senare tid även på Opel Astra.Man får ju mycket för pengarna med Opel. Kollar på en 07:a men några tusen på mätaren och full utrustning. Går loss strax över 90K. Är detta bra bilar? Lite bullriga har jag hört, vilket jag kan leva med. Har ni någon uppfattning om kvalitet i övrigt? Opel har fått mycket beröm för Opel Astra H, (årsm. 04-10), i diverse medier som t.ex. Teknikens Värld. Min farbror, som är Opel-fantast, har nyligen köpt en Opel Astra årsmodell 06, som han haft snart i en månad utan något problem. En rymlig och fullt duglig bil. Han har också en Astra av årsmodell 1993(tror jag) som rullat 38000 mil utan några större problem i hans ägo, tills startmotorn gav upp för några veckor sedan. Hur verkade bilen som du tittade på igår?
Publicerat September 10, 201015 yr Författare Opel har fått mycket beröm för Opel Astra H, (årsm. 04-10), i diverse medier som t.ex. Teknikens Värld. Min farbror, som är Opel-fantast, har nyligen köpt en Opel Astra årsmodell 06, som han haft snart i en månad utan något problem. En rymlig och fullt duglig bil. Han har också en Astra av årsmodell 1993(tror jag) som rullat 38000 mil utan några större problem i hans ägo, tills startmotorn gav upp för några veckor sedan. Hur verkade bilen som du tittade på igår? Den var fin. Lite små lackskador (Parkering) men annars riktigt fin invändigt och utvändigt. Tycker inte alls den var så skramlig och hade så högt kupeljud som vissa tester menat. Visst det är ingen BMW, men en trevlig bil. Den skall besiktigas nu till veckan, så om den glider igenom där så blir det nog en förhandlingsfråga. Jag gillade bilen iallafall. Lagom storlek också.
Publicerat Oktober 3, 201015 yr Författare Idag blev jag några tusen fattigare men en Opel Astra Cosmo rikare. Kombimodellen. Verkar vara en ok bil unnu. Tog den med blocketförsäkring så det blir nog bra.