Publicerat Oktober 27, 201015 yr Författare Fränt, då kan vi köra IRL på kronhjortarna som spatserar utanför anläggningen
Publicerat Oktober 27, 201015 yr 16 timmar 30 minuter sedan jag lämnade .308 lillslynan hemma hos Christian, och jag såg hur han med fuktig blick släpade in henne i sovrummet Ni måste genast rapportera till mig om ni ser att han behandlar min lilla gröna kicka ovarsamt! Ha det så jävla skoj nu, lyxpellar!
Publicerat Oktober 27, 201015 yr 16 timmar 30 minuter sedan jag lämnade .308 lillslynan hemma hos Christian, och jag såg hur han med fuktig blick släpade in henne i sovrummet Ni måste genast rapportera till mig om ni ser att han behandlar min lilla gröna kicka ovarsamt! Ha det så jävla skoj nu, lyxpellar! Faktum är att jag tom la henne på sängen omgående, Cazorp fick något lätt förvånat i blicken då, men vi pöjkar från landet tjafsar inte runt, så eee de. Grabbar jag låter er ta en liten runda på henne bara ni håller tyst om mina små överträdelser.. /Christian
Publicerat Oktober 27, 201015 yr Författare Jaaa, gangbang på 'zorpens Blaser "Besudlad R93 säljes pga av slapp mekanism" 3 timmar 7 minuter... Hörde du det Fitzo??!?!?!!!
Publicerat Oktober 27, 201015 yr Något att äta finns inte där! Te och kaffe men inget annat. Mao måsen innan för träskfolket kanske Nyköping.... //jonas
Publicerat Oktober 27, 201015 yr Faktum är att jag tom la henne på sängen omgående, Cazorp fick något lätt förvånat i blicken då, men vi pöjkar från landet tjafsar inte runt, så eee de.Grabbar jag låter er ta en liten runda på henne bara ni håller tyst om mina små överträdelser.. /Christian Va, sviker du Pinky för detta event? Det borde ju vara som klippt och skuren.. Men skjutaxeln kanske får onödigt mycket massage på kort tid... /Må
Publicerat Oktober 27, 201015 yr Vem av deltagarna är utsedd som ansvarig att föreviga detta event? Åtminstonde jag ser fram emot ett filmklipp där man får se några Original in Action. Får väl samtidigt passa på att lägga in ett veto vad gäller filmklippen/ets innehåll och jag tror att jag talar för många av oss när jag inte önskar, och önskar se följande... Slipper helst se övningar där besudlande av hembakade bullar förekommer, alternativt män byta baksnus a'la Blue Oyster Bar metoden så snorbromsarna fladdrar. Ser däremot gärna snyggt skytte enligt konstens alla regler och därtill glada tillrop, givetvis gärna följt av högljudda trakasserier och glåpord då deltagare förtjänat detsamma. Seså iväg med er och glöm inte att rapportera till oss stackare som får följa era eskapader via digitala medier. Själv ska jag kämpa i motvind för att få se Jaktlust på tv ikväll igen. Lär förmodligen resultera i skamvrån med telefonkatalogen som nöje som vanligt...
Publicerat Oktober 27, 201015 yr Författare Jag har filmkamera och digitalkamera med mig. Glåpord och annat lär ej utdelas, vi är en samling välkammade gossar
Publicerat Oktober 27, 201015 yr Må- har två pangar med mig, här sviks inga puffare inte... Välkammad är i varje fall jag, har du hår numera Bohman? Btw- nu börjar åket att rulla från stan. /Christian
Publicerat Oktober 27, 201015 yr Glåpord och annat lär ej utdelas, vi är en samling välkammade gossar Hmm... Då återstår skytte, bullskändning och snorbromsbrottning
Publicerat Oktober 27, 201015 yr Till er stockholmspojkar. Sväng av avfart Ålberga/Björkvik, ta vänster ner mot gamla E4:an (Ålberga) väl nere vid T-korset tar ni höger så har ni avfart mot gården längs med den vägen. (Virå) Ses snart
Publicerat Oktober 27, 201015 yr Faan vad jag är sugen på att vara med er nu och x antal timmar frammåt //
Publicerat Oktober 27, 201015 yr Må- har två pangar med mig, här sviks inga puffare inte... Välkammad är i varje fall jag, har du hår numera Bohman? Btw- nu börjar åket att rulla från stan. /Christian Sätt dom på plats nu grabben
Publicerat Oktober 27, 201015 yr Det mesta ska nog uppdateras omgående. Vi är ju ett par som har Internet i mobilen
Publicerat Oktober 27, 201015 yr Frugan var där och sköt i tisdags. Hon var helt lyrisk efteråt. Hon sade bara, dit ska vi igen och mycket skott ska med, massor av skott. Tydligen hur kul och givande som helst.
Publicerat Oktober 27, 201015 yr Författare Nu har vi eldat på ett varv och alla är rörande överens, det här är inte ett dugg skoj... Eller så är det hur jävla skoj som helst. Örjan kommer vi få bända bort ur tornet, och det är inte för att det är kallt.
Publicerat Oktober 27, 201015 yr Författare Så jääävla roligt det här var Tack alla som var med, vi ses väl snart igen
Publicerat Oktober 27, 201015 yr Det här var väldigt givande. Programvaran var väldigt snäll mot samtliga som var med ikväll, bra skytte alla! Ni långväga medlemmar kan nog säkert få till en sovplats om ni vill pröva på detta under våren eller när det nu kan tänkas bli.
Publicerat Oktober 27, 201015 yr Författare Ja det var överlag förbaskat bra skytte. Grym anläggning de fått till på Virå, rekommenderas starkt till alla som funderar på det men tvekar. Om det var värt pengarna? Utan tvekan
Publicerat Oktober 27, 201015 yr Fitzo, ät skiiit Va snälla mot Fitzen nu 3 timmar 7 minuter... Hörde du det Fitzo??!?!?!!! Gissa vem som av ovanstående skribenter som kommer att få det östermalmska berömda Fitzenstrahlska PUNGRYCKET nästa gång jag får läge? Jag tror inte ett ögonblick på att ni hade roligt och för övrigt ska jag nu ta fram min voodoodocka alá Bohman. Ska tända ljus och dansa runt med käppar. Imorgon kommer du att ha vårtor stora som juläpplen hängade från röven. Så blir det när man skickar sådanda usla SMS förstår du //Evil Fitzo
Publicerat Oktober 27, 201015 yr jaha hemma igen... Frågan infinner sig, undrar om de har en tid över snart Tack allisammans för en trevlig kväll! Om det var kul? Fråga istället om jag har råd att bygga en likandan anläggning i källaren Antagligen inte Varför är livet så orättvist!!! Mvh Jonas
Publicerat Oktober 27, 201015 yr Pang+kamera återlämnad till Cazorp och han undrade lite över den cirkelformade fläcken på främre linsen på Ziessen, men lovar Bohman att jag inget sagt, nåja det där var spännande, svårt, lärorikt o roligt. Fn-grabbar det var så trevligt och de var enbart tack vare er, att få ansikten på alla rader, det var ju en del nya och en del redan kända. Christian-trädskjutaren
Publicerat Oktober 27, 201015 yr Till er alla som inte var närvarande i Virå idag, kan jag bara meddela att det var tur att alla grabbarna hade öron. Annars hade leendena gått runt om på samtliga närvarande. Tongångarna var lyriska efter skjutningen. Hur det gick...??? Tillräckligt bra för att de skall återkomma inom snar framtid, och från min observationsplats i skjuthallen, rapporteras väldigt imponerande resultat. Härligt att få bevittna Er skjutning och hoppas man är ledig nästa gång ni samlas igen för en ny drabbning.