Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ska prova frasse på fredskogs imorn på grävling i gryt

Featured Replies

Publicerat

Det var roligt att läsa!

Jag ska se till att vara hemma nästa gång du kommer på besök med <_<

Publicerat

Är ingen förespråkare av provgryt,men tycker att kan man lura hunden tillräckligt länge ska man göra bort meriteringen så fort som möjligt då proven är ej gjorde för hundar som jagat mycket......!

Frasse kommer nog funka bättre i natur då många får övermod i provgryten,Skillnaden på en vek hund och bra hund är liten,men övermod måste hunden ha för kunna funka,sedan jobba mot djuret vill man ej ha slagsmål...

Kör på och tycker du som är med hunden mest ser och känner när det är dax trumma igång! Mina hundar fyller inte ett viss datum när vi kör igång utan det är helt upp till hunden och tycker personligen det vore idiotisk vänta 1 år med en hund som vill jaga,vissa hundar lär sig ta en smäll andra rubbas för livet..det tror jag inte beror på åldern alltid utan hur den är i pysket!..

vissa säger hellre en smäll tidigt så dom lär sig än vänta tills den är äldre och ´är hårdare!?

hellre grävling före räv,rävar har min hund fått att se rött och helt tyskterrierfierad när det gäller rävar..nått som gått galet på vägen..

Min andra terrier är mycket mildare och har är snart uppe i 50 vilt och snart tror jag man får se vars han landar i sitt sätt... :wub:

kör hårt