Publicerat Oktober 6, 201015 yr Författare Ok! Vad kul för dig om du lyckas med att få komma in på riktigt stora marker där du o hunden kan röra er fritt uatn att behöva tänka på gränser till grannmarkerna. Nu blev jag lite sotis på dig. Man hinner inte en valp till ibland. Japp med lite tur så, behöver bara en partner eller två så kanske det kan lyckas
Publicerat Oktober 6, 201015 yr Japp med lite tur så, behöver bara en partner eller två så kanske det kan lyckas Vad kul om du lyckas med att komma in på den marken och fortsätt med att träna hunden om det om det behövs någon mer träning.
Publicerat Oktober 15, 201015 yr Japp med lite tur så, behöver bara en partner eller två så kanske det kan lyckas jag kan följa med och jaga om du behöver någon att jaga med.
Publicerat Oktober 15, 201015 yr jag kan följa med och jaga om du behöver någon att jaga med. Jag också!
Publicerat Oktober 15, 201015 yr Japp med lite tur så, behöver bara en partner eller två så kanske det kan lyckas jag kan följa med
Publicerat Oktober 16, 201015 yr men nu e ju jakten över men nästa år Ja, jag vet det, men jag säger Ja tack till nästa år!
Publicerat Oktober 16, 201015 yr Författare Haha det verkar finnas många intresserade. Hur ska jag välja? Singlar har förtur haha
Publicerat Oktober 16, 201015 yr Haha det verkar finnas många intresserade. Hur ska jag välja? Singlar har förtur haha Oh shit! Då är det kört för mig förstår jag! Jag är lyckligt gift med en bondflicka upp efter Kalixälven från Bondersbyn. http://bondersbyn.se/
Publicerat Oktober 16, 201015 yr Haha det verkar finnas många intresserade. Hur ska jag välja? Singlar har förtur haha då borde vi planera in en älgjakt i höst redan är singel sen ett år tillbaka så då borde de ju passa bra.
Publicerat Oktober 16, 201015 yr då borde vi planera in en älgjakt i höst redan är singel sen ett år tillbaka så då borde de ju passa bra. Hm! Lyckos isf!
Publicerat Oktober 16, 201015 yr Haha det verkar finnas många intresserade. Hur ska jag välja? Singlar har förtur haha perfekt. då har jag förtur då då planerar vi in en björn jakt nästa år
Publicerat Oktober 17, 201015 yr perfekt. då har jag förtur då då planerar vi in en björn jakt nästa år Hm! Har du något att skjuta med frånsett tredjebenet???
Publicerat Oktober 17, 201015 yr Vad är det för "älghund" du har? Jämthund? Gråhund? Laika? Karelare?
Publicerat Oktober 17, 201015 yr Författare Vad är det för "älghund" du har? Jämthund? Gråhund? Laika? Karelare? lite mer än hälften laika sen gråhund och stövare men han e jättefin