Publicerat Oktober 13, 201015 yr Författare en till stämnings bild på us optics kikaren. se dom vackra linjerna.
Publicerat Oktober 13, 201015 yr Grattis. Nja att du har snott Hubble teleskopet o monterat på pangen är kanske inte helt smutt men det verkar som alltid när du har ett finger med i spelet skjuta så där läskigt tight o rätt. /Christian
Publicerat Oktober 13, 201015 yr Författare Grattis.Nja att du har snott Hubble teleskopet o monterat på pangen är kanske inte helt smutt men det verkar som alltid när du har ett finger med i spelet skjuta så där läskigt tight o rätt. /Christian tack. ibland funkar det ibland funkar det inte men med kikaren har skyttet fått ett rejält lyft. har haft mycket tur på sistone sköt en femskottare på 4,7mm (näst bästa någonsin med bössan) på 100m i helgen. skottet på sälen var mycket svårttajmat tyckte jag men tyckte också att jag kunde plocka fram lite av det jag tränat på mycket så det gick bra.