Publicerat Maj 6, 200521 yr Jaktkläder för 5000 spänn, hur dum är man... Ändå trivs man så bra i dom.. :-
Publicerat Maj 8, 200521 yr Jaktkläder för 5000 spänn, hur dum är man... Ändå trivs man så bra i dom.. :- Men håller dom 5-10 år så är det ju iaf en bra affär...
Publicerat Juni 19, 200521 yr Slår vell ett slag för Jahti (dom som saluförs av vildmarks) jag med... går in på min 4:e säsong med mina nu, och dom håller ihop fint.. dom har tålt krypning i hyggen, drev genom ung-granskog ofrivilliga dopp i surhål m.m m.m Konstskinnet på axlar osv kan se lite slitet ut efter några tvättar.. testade med "vinyltvätt" till bilar och sen smorde in det lite, och vipps.. såg faktiskt helt okej ut igen
Publicerat Juli 15, 200521 yr min nya favorit är mina skinnbyxor från laksen som jag inhandlade på rea för 500:- skaplig rea från 2500:- till 500:- använde dom hela januari som hundförare, och dom blir bara bättre ju mer dom används han jag köpte min hund av hade haft sina i 15 år innan gick sönder och han jagar mycket mer än normalt folk
Publicerat Juli 17, 200521 yr ska impregnera dom med älgblod i september så dom luktar lite gott sen Är det inte lika bra att Du letar upp en brunstgrop så att Du luktar Tabasco ordentligt.
Publicerat Juli 17, 200521 yr Kanske det. Sonen vill ha datorn en stund nu tyvärr.................. :'( :'( :'( Han är nörd......
Publicerat Juli 17, 200521 yr e det inte du som bestämmer?? jaja får väl fortsätta någon annan dag...
Publicerat Juli 18, 200521 yr Vi får nog hålla oss till ovanstående ämne i fortsättningen el. så får Vi öppna en ny tråd. :D