Publicerat December 4, 201015 yr Grattis! Tre veckor kvar och tre grisat till 25 så möjligheten finns fortfarande
Publicerat December 5, 201015 yr Grattis på dig! Nästan en gris varannan vecka. Än har du chansen till att komma upp dit. Det är inte dåligt!
Publicerat December 5, 201015 yr Författare Grattis på dig! Nästan en gris varannan vecka. Än har du chansen till att komma upp dit. Det är inte dåligt! Ja jag skall försöka hinna dit Ny jakt ikväll så vi får se om det kan bli en rackare till
Publicerat December 5, 201015 yr Ja jag skall försöka hinna ditNy jakt ikväll så vi får se om det kan bli en rackare till alltså nu ska jag inte vara en surgubbe men lite grann som någon var inne på tidigare. om du inte har riktigt stora marker bör du nog inte berätta för dina jaktgrannar om dina grisuttag. 20-25 grisar på ett år är rätt brutalt ..
Publicerat December 5, 201015 yr Författare alltså nu ska jag inte vara en surgubbe men lite grann som någon var inne på tidigare. om du inte har riktigt stora marker bör du nog inte berätta för dina jaktgrannar om dina grisuttag. 20-25 grisar på ett år är rätt brutalt .. Jag har ungefär 700 hektar som jag jagar på Så jag ser inget problem med det
Publicerat December 5, 201015 yr Gott om gris, so what? Vi hade avundsjuka för några år sedan när jägare sköt mer än marken tålde, men idag med den gristätheten som finns reagerar folk inte längre.
Publicerat December 5, 201015 yr Jag har ungefär 700 hektar som jag jagar påSå jag ser inget problem med det Det har ju ganska stor betydelse vad för grisar man skjuter också. Sitter man och skjuter årsgrisar så kan grisen stammen omöjligt minska. Den kommer snarare öka, för det är en omöjlighet att skjuta varenda årsgris man har.
Publicerat December 5, 201015 yr Författare Nr 23 2 kvar till 25.. Idag hade jag en lärling med oxå kul att det lyckas när man skall visa hur det går till.
Publicerat December 6, 201015 yr Nr 23 2 kvar till 25.. Idag hade jag en lärling med oxå kul att det lyckas när man skall visa hur det går till. Grattis på dig! Du måste ju få 26 så har du en varannan vecka.
Publicerat December 7, 201015 yr Grattis till alla vildsvinen! Har själv pangat vildsvin i år på en mark där de har för mycket grisar + att det inte skjuts tillräckligt på markerna runt omkring. Ligger dock inte på din nivå men jag satsar på att vara hälften så bra som du. Mina är alla "årsgrisar" men jag hade en stor på G men jag var för långsam...
Publicerat December 8, 201015 yr jäklar vad mycke gris du skjuter, för du statistik över vikt, kön etc? är det mest smågris eller har det åkt nåt stort i backen med kanske? grattis vilket som!