Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

20:e i år

Featured Replies

Publicerat
  • Författare
Inte illa! Grattis :P

Tacka tackar

Publicerat

Grattis! Tre veckor kvar och tre grisat till 25 så möjligheten finns fortfarande :P

Publicerat

Grattis på dig! :lol: Nästan en gris varannan vecka. ;) Än har du chansen till att komma upp dit. Det är inte dåligt! :D

Publicerat
  • Författare
Grattis på dig! :D Nästan en gris varannan vecka. :lol: Än har du chansen till att komma upp dit. Det är inte dåligt! :D

Ja jag skall försöka hinna dit

Ny jakt ikväll så vi får se om det kan bli en rackare till

Publicerat
Ja jag skall försöka hinna dit

Ny jakt ikväll så vi får se om det kan bli en rackare till

alltså nu ska jag inte vara en surgubbe men lite grann som någon var inne på tidigare. om du inte har riktigt stora marker bör du nog inte berätta för dina jaktgrannar om dina grisuttag. 20-25 grisar på ett år är rätt brutalt ..

Publicerat

Grattis, kämpa på till 25 nu! :lol:

Publicerat
  • Författare
alltså nu ska jag inte vara en surgubbe men lite grann som någon var inne på tidigare. om du inte har riktigt stora marker bör du nog inte berätta för dina jaktgrannar om dina grisuttag. 20-25 grisar på ett år är rätt brutalt ..

Jag har ungefär 700 hektar som jag jagar på

Så jag ser inget problem med det

Publicerat

Gott om gris, so what? Vi hade avundsjuka för några år sedan när jägare sköt mer än marken tålde, men idag med den gristätheten som finns reagerar folk inte längre.

Publicerat
Jag har ungefär 700 hektar som jag jagar på

Så jag ser inget problem med det

Det har ju ganska stor betydelse vad för grisar man skjuter också. Sitter man och skjuter årsgrisar så kan grisen stammen omöjligt minska.

Den kommer snarare öka, för det är en omöjlighet att skjuta varenda årsgris man har.

Publicerat
  • Författare

Nr 23 ^_^

2 kvar till 25..

Idag hade jag en lärling med oxå kul att det lyckas när man skall visa hur det går till. B)

post-5698-1291593470_thumb.jpg

Publicerat
Nr 23 ^_^

2 kvar till 25..

Idag hade jag en lärling med oxå kul att det lyckas när man skall visa hur det går till. B)

Grattis på dig! :D Du måste ju få 26 så har du en varannan vecka. :D

Publicerat

Grattis till alla vildsvinen! :D

Har själv pangat vildsvin i år på en mark där de har för mycket grisar + att det inte skjuts tillräckligt på markerna runt omkring. Ligger dock inte på din nivå men jag satsar på att vara hälften så bra som du. :P Mina är alla "årsgrisar" men jag hade en stor på G men jag var för långsam... :)

Publicerat

jäklar vad mycke gris du skjuter, för du statistik över vikt, kön etc? är det mest smågris eller har det åkt nåt stort i backen med kanske? grattis vilket som!