Publicerat November 14, 201015 yr Författare Tackar. Vore jag rik så skulle jag inte behöva sälja en enda kniv. Skulle vart kul att ha på väggen bara för att se om man har utvecklats o ha som sin egen samling Tycker om kniven själv skarpt om man får säga så om sina egna verk. Gillar att den har lite tyngd o känns sådär trevligt robust i näven. Gjorde en egen tråd för kniven så att det inte blir så rörigt med allt.
Publicerat November 14, 201015 yr Oj oj oj! Vilket skönhet att ha i bältet till jakten. :D Gubbarna hade väl slagit backut om man hade tagit fram den och börjat ta ut en älg med. Det går väl säkert åt minst 3 kg torkat kött för att man ska ha råd till den. Jag tappar snart hakan över alla skönheter till knivar som lägger in på forumet Kimmo!
Publicerat Januari 3, 201115 yr Såhär blev slidan till masurbjörks kniven. Tog en liten pensel och donade länge o väl med läder färg så att jag skulle få slidan att likna lite grann masur björk. Vad tror ni.? Den röda spacern mellan mässingen tyckte jag blev riktigt bra. mvh Kimmo Lilja Riktigt fin kniv sitter i mitt bälte på jaktbyxan nu,
Publicerat Januari 3, 201115 yr Författare Tackar bomskott. Om du är nöjd så är jag nöjd. Frugan din fick till det med julklappen. mvh Kimmo Lilja
Publicerat Januari 3, 201115 yr Helt klart har ju försökt lite själv men har inte gjort den klar en, har gjort 3 innan som man inte ska skryta med. ser för taskiga ut . men nu har ja en rikti kniv...
Publicerat April 26, 201115 yr Jasså du Kimmo! Du la dig till på latsidan för att vinna tävlingen(tog en gammal kniv).Hahahahahahah Det var väl vårtema och inte Höstlövstema det var. Det trodde jag inte om dig. Klart du ska vinna, den var riktigt snygg. Härligt jobbat. Varma hälsningar Lilltysken.
Publicerat April 26, 201115 yr Författare Tackar:-) gammal är den inte men visst inte gjord nu det håller jag med om. Tyckte den passade bra in i tävlingen så det blev den.