Publicerat November 13, 201015 yr Nyfiken nybörjare från Västerbottens fjällvärld men som ett par år tillbaka bor utanför Östersund. Jobbar inne i stan men trivs bättre på min fritid om jag slipper asfalt under fötterna! Två hundar hemma, en JaktGolden på 2 år och en Engelsk Setter på ett par månader. Har jagat mest älg men är som ni märker på raserna så är jag mer inriktad på fågeljakt nu. Jomensåatt.... då vet ni! /T
Publicerat November 13, 201015 yr välkommen! Nog är fågeljakten roligare än älgjakten men man klarar sej inte utan den. jag tycker det ser ut som det fattas en spets i ditt hundstall. Hoppas du skriver mycket om din setter, då sambon fått för sej att vi faktiskt behöver en sån oxå, trot att vi har ett skäggmongo
Publicerat November 14, 201015 yr Författare välkommen!Nog är fågeljakten roligare än älgjakten men man klarar sej inte utan den. jag tycker det ser ut som det fattas en spets i ditt hundstall. Hoppas du skriver mycket om din setter, då sambon fått för sej att vi faktiskt behöver en sån oxå, trot att vi har ett skäggmongo Visst hade det behövts en trädskällare också men vi har liksom delat upp det inom familjen = brorsan har älghund, lillebror får en finnspets i vår och pappas 60årspresent blir en harhund! Om inte annat så får jag väl gå in på "singeltråden" som jag upptäckte igår - det går ju utöka hundstallet på så sätt också
Publicerat November 14, 201015 yr välkommen!Nog är fågeljakten roligare än älgjakten men man klarar sej inte utan den. jag tycker det ser ut som det fattas en spets i ditt hundstall. Hoppas du skriver mycket om din setter, då sambon fått för sej att vi faktiskt behöver en sån oxå, trot att vi har ett skäggmongo Hej och välkommen!
Publicerat November 14, 201015 yr Om inte annat så får jag väl gå in på "singeltråden" som jag upptäckte igår - det går ju utöka hundstallet på så sätt också Japp, det är bara att du bokar biljett på tandemcykeln och kommer med hit...
Publicerat November 14, 201015 yr Författare Japp, det är bara att du bokar biljett på tandemcykeln och kommer med hit... Tack för erbjudandet! Ska bara fundera lite....
Publicerat November 14, 201015 yr Författare Välkommen! Vi är ju nästan grannar, jag bor i Klimpfjäll Eller hur! Vi kanske ska ta och träffas mellan Fiskon & Fetsjön borde va ungefär mittemellan!
Publicerat November 14, 201015 yr Eller hur!Vi kanske ska ta och träffas mellan Fiskon & Fetsjön borde va ungefär mittemellan! Ja, varför inte
Publicerat November 17, 201015 yr Författare Tack igen - det visade sig snabbt att det är ett riktigt trevligt forum, det här! Skön stämmning och mkt läsvärt dessutom