Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är ThereseIsak?

Featured Replies

Publicerat

Välkommen hit.

Publicerat

Jomensåatt.... välkommen då! :mellow:

• 2 weeks later...
Publicerat

Välkommen hit, Vilka Västerbottensfjäll är du ifrån?

Publicerat
  • Författare
Välkommen hit, Vilka Västerbottensfjäll är du ifrån?

Född och uppvuxen i Borgafjäll (men har bott en period i Skellefteå so I know Kusmark ;-))

Publicerat
Född och uppvuxen i Borgafjäll (men har bott en period i Skellefteå so I know Kusmark ;-))

Oki har mina rötter i Tärnafjällen min Mor är från Mosekälla. Inte så dumt att känna till kusmark :)

Publicerat

välkommen hit. kul med kvinnor på forumet.. bor utanför östersund skrev du, det gör ju jag åckså, 2mil väster om krokom.

vart är dina jaktmarker? //peter

Publicerat
  • Författare
välkommen hit. kul med kvinnor på forumet.. bor utanför östersund skrev du, det gör ju jag åckså, 2mil väster om krokom.

vart är dina jaktmarker? //peter

Tja Peter!

2 mil väster om Krokom är nästan precis där jag bor - i Ytterån på Lunda!

Jagar i Revsund utanför Gällö och hemma i fjälle (Borga).

Du då? Uppfödd & jagar här eller? Bara älg eller annat också?

/T

Publicerat
Tja Peter!

2 mil väster om Krokom är nästan precis där jag bor - i Ytterån på Lunda!

Jagar i Revsund utanför Gällö och hemma i fjälle (Borga).

Du då? Uppfödd & jagar här eller? Bara älg eller annat också?

/T

hej ThereseIsak

bor också i ytterån , nästan grannar bor borta vid dennis kåkarna.. jagar älg. räv.rådjur. jagar även lo på rödöhalvön. älg jagar jag-

på flera ställen mest i tullus.. håller även på med vilt olyckor i ytterån-krokom, lunda då bor du i närheten av keneth rensbo?

Publicerat

Varmt välkommen, alltid trevligt med lite fler tjejer, ni håller lite "koll" på oss av det motsatta könet...

Publicerat
  • Författare
hej ThereseIsak

bor också i ytterån , nästan grannar bor borta vid dennis kåkarna.. jagar älg. räv.rådjur. jagar även lo på rödöhalvön. älg jagar jag-

på flera ställen mest i tullus.. håller även på med vilt olyckor i ytterån-krokom, lunda då bor du i närheten av keneth rensbo?

Jag hyr av Kenneth :(

Vart är "dennis kåkarna"?

Räv finns det ju gott om på byn, rådjuren minskade ordentligt efter förra vintern. Viltolyckor lär du ju ha fullt upp med mellan Ytterån och Kingsta (har varit riktigt, riktigt nära att smälla där ett par gånger)....

/T

Publicerat

Hej och välkommen! :(

Publicerat

Häpp! här har jag missat någon, (jag har säkert missat fler men jag försöker) :(

Välkommen hit surjämte ;)

Som vanligt när det dyker upp Jämtar här så känner jag en viss saknad efter att ha bott där några år :o

Publicerat
  • Författare
Häpp! här har jag missat någon, (jag har säkert missat fler men jag försöker) ;)

Välkommen hit surjämte :o

Som vanligt när det dyker upp Jämtar här så känner jag en viss saknad efter att ha bott där några år :D

Tackåtack (till alla såklart!)!

Du ska vara glad att du lämnade Jämtland i tid - ingen har väl missat Östersunds parasitvatten i veckan... Just nu hade jag gärna bott precis vart som helst annanstans :(

Publicerat
Jag hyr av Kenneth :(

Vart är "dennis kåkarna"?

Räv finns det ju gott om på byn, rådjuren minskade ordentligt efter förra vintern. Viltolyckor lär du ju ha fullt upp med mellan Ytterån och Kingsta (har varit riktigt, riktigt nära att smälla där ett par gånger)....

/T

joo ska försöka förklara.. om man kommer från krokoms hållet mot ytterån så så åker man in till sista avfartsvägen innan-

snitchel resturang ligger på höger sida om e14. hur länge har du bott i ytterån?

Publicerat

Hej och välkommen hit! ;) Kul med fler kvinnor på forumet. :(

Publicerat
Just nu hade jag gärna bott precis vart som helst annanstans :(

Jag har två rum lediga här ;)