Publicerat November 30, 201015 yr Författare Välkommen hit, Vilka Västerbottensfjäll är du ifrån? Född och uppvuxen i Borgafjäll (men har bott en period i Skellefteå so I know Kusmark ;-))
Publicerat November 30, 201015 yr Född och uppvuxen i Borgafjäll (men har bott en period i Skellefteå so I know Kusmark ;-)) Oki har mina rötter i Tärnafjällen min Mor är från Mosekälla. Inte så dumt att känna till kusmark
Publicerat November 30, 201015 yr välkommen hit. kul med kvinnor på forumet.. bor utanför östersund skrev du, det gör ju jag åckså, 2mil väster om krokom. vart är dina jaktmarker? //peter
Publicerat November 30, 201015 yr Författare välkommen hit. kul med kvinnor på forumet.. bor utanför östersund skrev du, det gör ju jag åckså, 2mil väster om krokom. vart är dina jaktmarker? //peter Tja Peter! 2 mil väster om Krokom är nästan precis där jag bor - i Ytterån på Lunda! Jagar i Revsund utanför Gällö och hemma i fjälle (Borga). Du då? Uppfödd & jagar här eller? Bara älg eller annat också? /T
Publicerat November 30, 201015 yr Tja Peter!2 mil väster om Krokom är nästan precis där jag bor - i Ytterån på Lunda! Jagar i Revsund utanför Gällö och hemma i fjälle (Borga). Du då? Uppfödd & jagar här eller? Bara älg eller annat också? /T hej ThereseIsak bor också i ytterån , nästan grannar bor borta vid dennis kåkarna.. jagar älg. räv.rådjur. jagar även lo på rödöhalvön. älg jagar jag- på flera ställen mest i tullus.. håller även på med vilt olyckor i ytterån-krokom, lunda då bor du i närheten av keneth rensbo?
Publicerat November 30, 201015 yr Varmt välkommen, alltid trevligt med lite fler tjejer, ni håller lite "koll" på oss av det motsatta könet...
Publicerat November 30, 201015 yr Författare hej ThereseIsak bor också i ytterån , nästan grannar bor borta vid dennis kåkarna.. jagar älg. räv.rådjur. jagar även lo på rödöhalvön. älg jagar jag- på flera ställen mest i tullus.. håller även på med vilt olyckor i ytterån-krokom, lunda då bor du i närheten av keneth rensbo? Jag hyr av Kenneth Vart är "dennis kåkarna"? Räv finns det ju gott om på byn, rådjuren minskade ordentligt efter förra vintern. Viltolyckor lär du ju ha fullt upp med mellan Ytterån och Kingsta (har varit riktigt, riktigt nära att smälla där ett par gånger).... /T
Publicerat November 30, 201015 yr Häpp! här har jag missat någon, (jag har säkert missat fler men jag försöker) Välkommen hit surjämte Som vanligt när det dyker upp Jämtar här så känner jag en viss saknad efter att ha bott där några år
Publicerat November 30, 201015 yr Författare Häpp! här har jag missat någon, (jag har säkert missat fler men jag försöker) Välkommen hit surjämte Som vanligt när det dyker upp Jämtar här så känner jag en viss saknad efter att ha bott där några år Tackåtack (till alla såklart!)! Du ska vara glad att du lämnade Jämtland i tid - ingen har väl missat Östersunds parasitvatten i veckan... Just nu hade jag gärna bott precis vart som helst annanstans
Publicerat November 30, 201015 yr Jag hyr av Kenneth Vart är "dennis kåkarna"? Räv finns det ju gott om på byn, rådjuren minskade ordentligt efter förra vintern. Viltolyckor lär du ju ha fullt upp med mellan Ytterån och Kingsta (har varit riktigt, riktigt nära att smälla där ett par gånger).... /T joo ska försöka förklara.. om man kommer från krokoms hållet mot ytterån så så åker man in till sista avfartsvägen innan- snitchel resturang ligger på höger sida om e14. hur länge har du bott i ytterån?
Publicerat November 30, 201015 yr Just nu hade jag gärna bott precis vart som helst annanstans Jag har två rum lediga här