Publicerat November 21, 201015 yr Författare Vad är det för Lars som är gurun? knappast jag som inte ens gjort en stege utan bara höftat i 29,5gr N135 och satt kulan med kvadratiska bommärken sedan var det klart Jo visst var det dej jag menade och det där med att höfta i lite krut lät ju lite för enkelt Är tämligen säker på att du haft lite övningar för dej innan du blev helt nöjd Mvh Jocke
Publicerat November 21, 201015 yr Jo visst var det dej jag menade och det där med att höfta i lite krut lät ju lite för enkelt Är tämligen säker på att du haft lite övningar för dej innan du blev helt nöjd Mvh Jocke Faktiskt inte men krieger är skurna pipor och vissa kan tydligen vara lite lynniga denna pipa började skjuta först efter 70 smällar allt jag testat med Scenaren är olika friflyckt och bomkomtakt. Men kommer nog att försöka vässa fram en ännu vassare laddning vad det lider men denna standard laddning duger till jakt
Publicerat November 21, 201015 yr Författare Faktiskt inte men krieger är skurna pipor och vissa kan tydligen vara lite lynniga denna pipa började skjuta först efter 70 smällar allt jag testat med Scenaren är olika friflyckt och bomkomtakt. Men kommer nog att försöka vässa fram en ännu vassare laddning vad det lider men denna standard laddning duger till jakt Jaha.. de va som fan tänkte närmast på att du faktiskt haft en br tidigare också och därmed har endel erfarenheter av kalibern. Själv är jag total gröngöling på br pluggen Mvh Jocke
Publicerat December 13, 201015 yr Författare Hej! Idag ringde smeden och sa att min bössa var helt leverns klar Skitbra tänkte jag, enda mindre bra saken är ju att licensen inte kommit än. Var helt säker på att licensen skulle ha kommit redan förra veckan men inte då! Nu är det bara att hoppas att licens damen lägger på ett kol, eller förresten hela säcken skulle vart bättre så det blivit riktig fart Men den kommer väl så småningom. Mvh Jocke
Publicerat December 17, 201015 yr Författare Hej! Idag kom licensen :lol: Men jag har inte hunnit hämta bössan än, ska bestämma tid med smeden så jag kan hämta hem bössan. Mvh Jocke
Publicerat December 17, 201015 yr Skäms nu lite. När sånt händer släpper man allt för händerna o kastar sig i bilen
Publicerat December 17, 201015 yr Författare Skäms nu lite. När sånt händer släpper man allt för händerna o kastar sig i bilen Japp! men nu när jag fick tag på smeden så bestämmde vi att jag ska hämta bössan på torsdag, pga av att han skulle bort på toppjakt. Mvh jocke
Publicerat December 18, 201015 yr Författare Japp!! det är då en jäkla tur att det finns smeder som håller vad dom lovar med leveranser. Mvh Jocke
Publicerat December 18, 201015 yr Japp!! det är du en jäkla tur att det finns smeder som håller vad dom lovar med leveranser. Mvh Jocke Förstår hur du menar Hört nåt mer?
Publicerat December 18, 201015 yr Författare Förstår hur du menar Hört nåt mer Hej Mats Faktiskt inte hört ett smack från den andra filuren Han är tyst som en mussla tyvärr. Mvh Jocke
Publicerat December 18, 201015 yr Hej Mats Faktiskt inte hört ett smack från den andra filuren Han är tyst som en mussla tyvärr. Mvh Jocke Dåligt
Publicerat December 18, 201015 yr Författare Dåligt Ja minst sagt, om två veckor har han hållt på och sullat i två år När jag beställde Br:en fick jag en utlovad leveranstid som smeden höll. Till skillnad från den andra göken. Då fanns inte ens alla delarna till br:en i sverige utan han fixade fram dom så att bössan skulle bli klar i utlovad tid Det enda som inte är som det var tänkt från början är ju det att det inte hanns med något magasin men det var vi överrens om i ett tidigt skede att vi skulle skjuta på framtiden. Mvh Jocke
Publicerat December 23, 201015 yr Japp! men nu när jag fick tag på smeden så bestämmde vi att jag ska hämta bössan på torsdag, pga av att han skulle bort på toppjakt. Mvh jocke Jaha nu vill vi se bilder på bössan och tavlor hur den skjuter
Publicerat December 23, 201015 yr Jaha nu vill vi se bilder på bössan och tavlor hur den skjuter +1 Jag vill också se din pang
Publicerat December 23, 201015 yr Författare Jaha nu vill vi se bilder på bössan och tavlor hur den skjuter Hej Lars Bilder kan du få se men jag har inte skjutit ett skott med den än. Det var kolsvart ute när jag kom hem med den. Här kommer det några bilder, håll tillgodo. Mvh Jocke
Publicerat December 24, 201015 yr Den ser onekligen trevlig ut jocke Va ska du toppa pangen med för glugg ? Det ska bli intressant o se vilka träffbilder ni presterar i hop Mvh
Publicerat December 24, 201015 yr Du har tydligen varit en riktigt snäll pojke som får så fina klappar av tomten
Publicerat December 24, 201015 yr Författare Den ser onekligen trevlig ut jocke Va ska du toppa pangen med för glugg ? Det ska bli intressant o se vilka träffbilder ni presterar i hop Mvh Hejsan Tack tack! Har inte satt på nån glugg än men jag har några alternativ bland annat en Bushnell 6-24x40 och en Bushnell 5-15x40 Och en swarre 3-12x50 nån av dom blir det. Ska bli kul att provskjuta den sen. Mvh jocke
Publicerat December 24, 201015 yr Författare En fin julklapp till dig själv Jepp ibland får man bra presenter Mvh Jocke
Publicerat December 24, 201015 yr Författare Du har tydligen varit en riktigt snäll pojke som får så fina klappar av tomten Ja riktigt snäll Ska bli kul som fasiken att jaga med den. Mvh jocke
Publicerat December 24, 201015 yr Författare Har monterat ett sikte nu på kvällen, det blev en bushnell 6-24x40 med mildot som jag hade på hyllan. Var enklast så för det var den enda som låg löst. Är det inte skitkallt i morgon ska jag åka till skjutbanan. Mvh Jocke
Publicerat December 25, 201015 yr Fan va läcker den blev Jocke! Hoppas att skjutbanebesöket inte blir en besvikelse! Fast med den kalibern så lär du inte bli det dock