Publicerat Mars 6, 201115 yr Författare Just nu har vi ritat upp garaget ca 5 meter från huset vad tycker ni om det? Garaget blir 8 X 10m i yttermått. Tankar om det???
Publicerat Mars 6, 201115 yr Just nu har vi ritat upp garaget ca 5 meter från huset vad tycker ni om det? Garaget blir 8 X 10m i yttermått. Tankar om det??? Ja fika låter fint! Du kan ju alltid kommu ut och titta på huset jag byggde för 1 år sedan, inget märkvärdigt men fullt fungerande. 4-5 meter känns bra i mina ögon. Och 8x10 är rätt idealiskt för ett vanligt bruksgarage/förråd.
Publicerat Mars 20, 201115 yr Författare En liten uppdatering nu då. Hela bygglovet är inskickat och avstyckningen är godkänd. Vi har ritat upp att hus och garage ska stå ungefär som på bilden och så lämnade jag in att garaget ska vara 80kvm alltså 8*10m. Jag hoppas det blir bra. Ritade in att det skulle vara 5m mellan garaget och huset. Tror ni det blir bra? Såhär ser det ut på ett ungefär.