Publicerat November 23, 201015 yr Författare japp, då var det nästan klart. en hva 1640 blev det. fanns även stämpel, "Nitro" på pipan, vad betyder det?
Publicerat November 23, 201015 yr japp, då var det nästan klart.en hva 1640 blev det. fanns även stämpel, "Nitro" på pipan, vad betyder det? Å hur mycket är kvar av budgeten till optik och fästen? Hur känns de öppna riktmedlen?
Publicerat November 24, 201015 yr Författare Å hur mycket är kvar av budgeten till optik och fästen? Hur känns de öppna riktmedlen? budgeten höll, 3 lax, bössa å kikare. några öppna riktmedel blir d inte tal om.
Publicerat November 24, 201015 yr budgeten höll, 3 lax, bössa å kikare. några öppna riktmedel blir d inte tal om. Grattis!! Vad blev det för kaliber?? Vad satt det för kikare på? Naturligtvis vill vi snarast ha bilder på nyförvärvet!!!
Publicerat November 24, 201015 yr Författare Grattis!! Vad blev det för kaliber?? Vad satt det för kikare på?Naturligtvis vill vi snarast ha bilder på nyförvärvet!!! kaliber 30-06, kikaren såg hel å ren ut, vet faktiskt inte vilket märke men nästan ny iaf och bra skick. nu återstår bara sthlms polisens ledtider
Publicerat November 24, 201015 yr Problemet med neoprenstrumpan är att det inte ligger still, man knökar till det igen och det blir aldrig exakt likadant. Inte särskilt bra för det liggande skyttet om man vill spendera ett par timmar på skjutvallen och fila på tekniken. Jag kör med en neoprenstrumma utan höjning. Jag har gjord en egen höjning av ett tunnt sittunderlag som jag tjepat fast med eltejp. Sen drog jag över neoprenstrumpan som då döljer tejpen och höjningen. Jag har förvisso en Tikka T3 syntet, så strumpan smälter ju in lite bättre jmf på en träkolv. Funkar kanon iaf. /Må