Publicerat December 5, 201015 yr Författare Tackar. Sådärja, nu hade vi ström avbrott igen nästan 2 timmar. Börjar bli en trevlig vana. Kanske lika bra att investera i en egen kärnkraft verk och gräva ner kabel helvetana i backe så att man slipper leva som på 1700 talet hmmm.... Fortsätter det såhär så lär tomten dra släden mot första träd under julafton då det är becksvart för honom. Får nog sätta ut ordentligt med lyktor på snön utanför så att han ser att lämna av lite paket åt mina ungar också eller vad f--n, jag gör en hel majbrasa o kallar det december brasa så blir det lugnt. Bäst att hoppa in i duschen mest det finns varmavatten. Ha de alla därute. mvh Kimmo Lilja
Publicerat December 5, 201015 yr Tackar. Sådärja, nu hade vi ström avbrott igen nästan 2 timmar. Det var lika hos mor och far fick jag nyss veta så området som du tillhör är nog ganska stort...
Publicerat December 5, 201015 yr Författare Hej. Joo, så är det. Det är fjärde gången den här veckan redan så man blir lite förbannad till slut. Ska ringa imorgon till de ansvariga för min el o vädra ut lite. Hjälper säkert inget men har iallafall sagt min åsikt.
Publicerat December 6, 201015 yr Hej. Joo, så är det. Det är fjärde gången den här veckan redan så man blir lite förbannad till slut. Ska ringa imorgon till de ansvariga för min el o vädra ut lite. Hjälper säkert inget men har iallafall sagt min åsikt. Kan vara skönt att få det ur sig. Vilken läcker kniv du gjort!
Publicerat December 6, 201015 yr Kul idé och som vanligt mycket snygg kniv. Kanske missade jag det, men du skrev kolstålsblad, är det egna blad eller från någon annan tillverkare? Tänkte att dem ska döpas till jaktsnack serien o eventuellt ska jag pauta in jaktsnack på slidorna om ägarna av sajten tycker det är ok. Jag tror att det blir snyggare med loggan (tassavtrycket) snarare än texten (jaktsnack) pautad på slidan.
Publicerat December 6, 201015 yr Författare Bra ide leifhh. Egna blad jag slipat fram men har inte härdat dem själv.
Publicerat December 6, 201015 yr Kul idé och som vanligt mycket snygg kniv. Kanske missade jag det, men du skrev kolstålsblad, är det egna blad eller från någon annan tillverkare?Jag tror att det blir snyggare med loggan (tassavtrycket) snarare än texten (jaktsnack) pautad på slidan. Mycket bra tänkt! =)