Publicerat Februari 16, 200620 yr En tråd som kan hjälpa nya på Forumet at lägga in bilder. Om någon vill tillägga nå´t eller förklara på annat sätt är jag bara tacksam. MVH Beretta ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gör såhär: Tryck: Nytt ämne eller Svar (Som vanligt när du ska skriva..) Tryck: Ytterligare tillval. (Under textrutan) Tryck: Bläddra (Till höger om Bifoga fönstret) Sök den bild du vill ha med från din dator. Dubbelklicka på den och tryck Öppna. Nu ska genvägen till bilden synas i ditt Bifoga fönster, under Text rutan. (Obesrvera att bilderna inte ska vara så stora och kolla att det är en JPG bild) Fyll i text i Textrutan. Tryck Posta.
Publicerat Mars 16, 200620 yr Har inte vågat testa detta.. utan bara prövat fylla i, och sen tryckt på förhandsgranska. Men den bifogade bilden syns inte där? ska det vara så eller? Måste testa det nu..
Publicerat Mars 16, 200620 yr Sido på fan! ;D funkade.. ser att jag får minska storleken med mer än hälften.
Publicerat December 25, 200619 yr Jag har testat men jag får texten att bilden är för stor ,hur gör jag då?
Publicerat December 25, 200619 yr Jag har testat men jag får texten att bilden är för stor ,hur gör jag då?Redigera bilden...och minska på storleken!
Publicerat December 25, 200619 yr Bra ,hur gör man då?Högerklicka på bilden...välj redigera...välj sedan bild...ändra storlek...brukar minska mina med 30% det brukar bli hyfsat bra.. ;D Kom i håg att kopiera bilden och spara orginalet innan du gör detta.
Publicerat December 25, 200619 yr testarFint.......du lyckades. ;D ju mindre % du minskar bilden desto större bli den i datorn.
Publicerat December 25, 200619 yr Tack för hjälpen Foxkiller,fan vad kul ,räkna med att det snart kommer komma in bilder även från mej. God fortsättning föressten
Publicerat Januari 4, 200719 yr En fundering!? Jag lyckas bara lada upp tre bilder till mitt album. Den säger nått i stil med att jag har använt allt mitt utrymme. Ska det vara så?? ??? Skulle vilja dela med mig fler bilder i mitt album.