Publicerat Juni 15, 200718 yr En fundering!?Jag lyckas bara lada upp tre bilder till mitt album. Den säger nått i stil med att jag har använt allt mitt utrymme. Ska det vara så?? ??? Skulle vilja dela med mig fler bilder i mitt album. Tre i taget ja... Bara svara på samma tråd å lägga upp fler bilder! bg)
Publicerat Juli 7, 200718 yr test Ååååååååå vilken söt pudel ;D Jag har haft 4 pudlar förut så jag blir lite sugen när jag ser en. Dom är för mysiga. ;D
Publicerat Juli 7, 200718 yr japp då var han liten och busig nu är han 2 år och full av bus och lite jakt
Publicerat Juli 8, 200718 yr ;D kör du någon form av jakt me pudeln???.. eftersök eller så???... mvh Mamre!..
Publicerat Januari 4, 200818 yr ;D kör du någon form av jakt me pudeln???.. eftersök eller så???... mvh Mamre!.. all sorts jakt när han blir lydig men nu kör jag bara träning till e-sök ;D
Publicerat Februari 8, 200818 yr Skönt att hitta denna länken...höll på att bli knäpp... Då testar vi då...
Publicerat Mars 5, 201511 yr Hmmm. ser ut som jag inte ska gnälla om min förkylning. Är det du eller maskinen till höger som är satt i standby? krya på dig