Publicerat Maj 24Maj 24 Detta är en populär post. 1 hour ago Hipshot sa:Vad i hela friden tejpas när det ska springas? Bröstvårtor, under armarna där sömmen till armen på tröjan är, insida lår om man som jag är lite fet, även hålfot i mitt fall. En del tejpar tår. Allt som blir svettigt och gnider mot nånting tenderar att bli slipat tills blodvite uppstår om man springer tillräckligt långt 🤷♂️. I år till skillnad från förra året fick jag inga skavsår, great success 👍
Publicerat Maj 30Maj 30 Detta är en populär post. Fick bli milen idag då det kommer va ont om tid imorgon 🤷♂️
Publicerat Juni 7Jun 7 Var inte så sugen på att springa idag efter lite drygt 5h i bil hem från Kolmården men hustrun fick ut oss, så det var ju bra 👍
Publicerat 1 timme sedan %d hr Blev en 13:8km slow run idag. Var inte superpigg idag, fick ett bistick i pannan igår när jag skulle fösa ut ett bi ur slungrummet. Så idag såg man ut som Benedict qumberbatch i fejan (hur man nu stavar det namnet) men hustrun var pådrivande så jag tog mig runt.