Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Träning, Fysisk Aktivitet & Sport

Featured Replies

Publicerat

Snyggt @PAS 👏🏻👌🏻

• Svar 2k
  • Visningar 150,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Klämde av 26km löpning i -22 innan nattskiftet uppfriskande!

• Christian N
    Christian N

Sprang Toughest 2016 Malmö igår, 1:17:38 eller däromkring, 776 total och 76 i min åldersklass, 5500 startande. C Skickat från min iPhone med Tapatalk

• Så nu har man skapat lite plats för julmat. hustrun och jag sprang och barnen cyklade bredvid 

Posted Images

Publicerat

Varit lite sen på att uppdatera, men träningen fortsätter i bra takt och form. Har lagt om till lite mer helkroppsträning nu för variationens skull. Skönt nu när solen kommit fram och värmer, så man får lättare att ta sig ut. Säger till när det händer... D

Publicerat

Screenshot_20260326-184143.png

Filar lite undan för undan. Men idag tog det ut sin rätt, har varit uppe och spytt 2ggr nu 🫣

Publicerat

Va med och asade mig runt ett varv på Rävarundan idag, ingen officiell tävling utan det skulle springas 2023, 2024 och 2025 års rundor på under 3h idag. Men va ganska nöjd med ett varv när det är trail 🤮😂 Screenshot_20260403-102906.png

Publicerat

Har inte tränat på 2 veckor nu pga halsont och bortfall av rösten. Väser som en orm och känner verkligen hur det kryper i kroppen för att man inte varit på gymmet wallbash. Fick tips av sköterskan på VC om GeloRevoice så får bli ett stopp på apoteket på vägen hem från jobbet. Och javisst ja.... tystnad också...

Publicerat
12 minutes ago Ryberget sa:

Har inte tränat på 2 veckor nu pga halsont och bortfall av rösten. Väser som en orm och känner verkligen hur det kryper i kroppen för att man inte varit på gymmet wallbash. Fick tips av sköterskan på VC om GeloRevoice så får bli ett stopp på apoteket på vägen hem från jobbet. Och javisst ja.... tystnad också...

Då hoppas vi på snabb bättring 🙏🏻